Motard i Östersund

Jockwell

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ1 N ABS -08, Canon eos 30d
Har sett och hört att det ska finnas en och annan motard här i stan... Körs det bana alls eller är det "bara" gata som gäller :confused: Vore grymt skoj om man kunde köra bana i trakten :) Eller måste man skaffa sig transportmedel åt hojen så man kan ta sig ibland till kusten och köra där??

Om inte annat så kanske ibland samlas ett gäng och busa lite överallt... :banana

Har inte hört nått om nån bankörning här omkring tyvärr. Men det vore grymt skoj om alla kunde samlas och ut och åka nån kväll!

Läste just på titanmc att det är samling på torget i morgon kl 12 för dom som vill ut och åka lite...motard åkare efterlyses :yoparty

Dainese skrev:
Läste just på titanmc att det är samling på torget i morgon kl 12 för dom som vill ut och åka lite...motard åkare efterlyses :yoparty

Såg också det men tyvärr så jobbar jag till kl.16. :huvet Eventuellt ska jag köra sen efter jobbet, om vädret tillåter det. Nu regnar det iaf! :gnissla

Dainese skrev:
Har inte hört nått om nån bankörning här omkring tyvärr. Men det vore grymt skoj om alla kunde samlas och ut och åka nån kväll!

Gokart- eller folkrace-/rallybanan då? Någonstans borde det väl gå!? Vill köra bana!!! Måste man ha enduro eller cross för få köra bana här :confused: :va

Vädret var ju inte det bästa i dag...hoppas det blir bättre till kvällen iaf. Go cart banan vore ju riktigt skoj att få köra på...kankse borde styra upp nått om att ev kanske få låna den av JMK eller nått....vore skoj.

Tyvärr så ere dåligt me banor härikring men tror inte d skall va alldeles omöjligt uppe på lugnre å få köra lite... Men då måste d nog sättas på crash-puckar å sånt på hojen...

Tyvärr så ere ju bara skitväder idag men som ja skrev på titan så kan vi ju prova å träffas i morrn kl 12 på torget istället om vädret tillåter.

Plupp skrev:
Tyvärr så ere dåligt me banor härikring men tror inte d skall va alldeles omöjligt uppe på lugnre å få köra lite... Men då måste d nog sättas på crash-puckar å sånt på hojen...

Tyvärr så ere ju bara skitväder idag men som ja skrev på titan så kan vi ju prova å träffas i morrn kl 12 på torget istället om vädret tillåter.

Har redan beställt kraschpuckar och ett uppsamlingskärl så jag är redo för bana. :yoparty Har mailat även Gokart banan i Svenstavik om intresse, även om det är några mil dit... Lugnre vore alltid något, är åtminstone nära till hands. Skulle fan få till det som de i Örebro och fixa en egen bana...

Om jag inte åker till svärföräldrarna ikväll (pga dåligt väder i stan) är jag en möjlig deltagare till körning imorgon.

Annars så ere körning nu... Peace!

Jävla typiskt :huvet Jag hann åka till svärföräldrarna utan se detta (då hade jag fan stannat i stan), var less på att vänta och hoppas på körning...
De hade ju bara lovat regn hela kvällen och morgondagen.
:huvet :huvet :huvet

Kommer hem imorgon under dagen och HOPPAS att vädret inte är dåligt och att det är motarder i farten. Skriver här då!

Vi vart 3 st som var ute och braaappade :D men det var dimmigt så vi gedde upp rätt fort!! Hoppas på bättre väder i morgon och fler hojjar :yoparty

Ni som vill ha lite folk att busa och åka med på kvällar och helger kan gå in på www.titanmc.net och kolla i gästboken...där skrivs det när det blir körningar och vart alla samlas och så.

Back