PutteLiten
Twins have more fun
Är det någon som har sina motardhjul på sin XR650 på just nu?
Skulle en av er kunna ta ett närbildsfoto av den där man ser hur man har monterat broms-oket och hela baletten.
Jag sitter och tittar på min distans och den ser fan inte ut att passa med orginal oket?
Eller så är det jag som inte fattar hur det hela ska sitta ihop. (Verkar ju dock bara gå att montera på ett sätt...)
Jag har tyvär ingen kamera så jag kan inte fota avmin distans, men det är den som man får med när man köper motard kittet från honda( fast det kanske skiljer från affär till affär??)
Skulle en av er kunna ta ett närbildsfoto av den där man ser hur man har monterat broms-oket och hela baletten.
Jag sitter och tittar på min distans och den ser fan inte ut att passa med orginal oket?

Eller så är det jag som inte fattar hur det hela ska sitta ihop. (Verkar ju dock bara gå att montera på ett sätt...)
Jag har tyvär ingen kamera så jag kan inte fota avmin distans, men det är den som man får med när man köper motard kittet från honda( fast det kanske skiljer från affär till affär??)

Shop until you drop