motard folk i östergötland!

Plocka kolvstötarfjädern och sätt fast den i stenskottsvänstern...
Lossa alla skruvar i motorn så svängkoppen får fri slentriankraft...
Nu är det bara att ta plocka av främre drevet och fästa kedjan
i ramen med metallbult...

Gitzin skrev:
äh vem faan vill ha en stegrande ktm när det finns en aggresiv ccm förare som jag,, typ ööhhh va? :va :huvet FAN vill ha mer ös, please hjälp mig!! :Bugar

vad tror ni om dynojet eller funkar det bara på insprutning? :yoparty

:hihi ...

Nävars, det borde faktiskt vara mer pulver i motorn...
136 kilo är ju heller inte jättemycket...
Det är ju en uppgradering av DR motorn med dubbla gasare...
Hmmm borde ju gå på bakan vare sig du vill eller inte på 2 an...

Fråga Boost2 tror han har bra koll ... ?
Grabbarna på CCM kan väl inte påstå att moppefart är rätt... :3freak

legionRider skrev:
Plocka kolvstötarfjädern och sätt fast den i stenskottsvänstern...
Lossa alla skruvar i motorn så svängkoppen får fri slentriankraft...
Nu är det bara att ta plocka av främre drevet och fästa kedjan
i ramen med metallbult...

hmm nae visst faan, är faan riktigt orolig, den går ju upp på ettan nu iaf när man gör rätt, angående att koppla upp den så saknas tekniken, men du får provköra den igen och se va du tycker, jag tror faan inte den är stryp eftersom den har varit strypt från en handlare på 25 kw, tror inte de skulle ge sig in på att pilla i en strypning i röret, de skulle väl göra nåt med luftintaget eller insuget eler nåt lite enklare, + att det skulle kännas om den gick på 25 kw. han svarar ju direkt på gas nu och det är ju lite mer klös än mellan hojjen på trafikskolan, jag har ju kollat allt annat än i röret iofs, ska dreva ner den 2 hack och flytta fram framhjlet, och eftersom jag får upp den på ettan kankse det blir tvåan sen då??? ajja pinsamt att åka motard och behöva rycka upp en cyckel på ettan iaf!!

...faan va jag skrev, suuck, =)

du ska se att den komemr gå som en dröm sen när du fixat turbo o lustgas.. då kan du lyfta den på 5an sen :=)

suck, ajja kan ju inte säga att du har fel tyvärr, blir det stor skillanad att dreva 2 hack elelr?

Alt. 1
Frågan är om du inte ska bänka hojen...
Då vet du ju exakt vilket mos som finns...
Att röret var svetsat känns kanske lite mysko...
Vad gjorde den stora elcentralen som satt på förgasaren,
var det en brytare ? och/eller är den borta nu ? Sitter ngn
snorkel till luftboxen, isåfall bort med skiten...Det bästa är
ju alltid att labba sig lite fram till bästa luft/bensin
förhållande... :smasha

Alt. 2
Köp en KTM :yoparty

Gitzin skrev:
suck, ajja kan ju inte säga att du har fel tyvärr, blir det stor skillanad att dreva 2 hack elelr?

HAHAHAHA

jaduu, vart ska jag börja, asså den där svarta saken var någonting som gjorde typ att de dubblaförgasarna gjorde likadant med nåt shit, snorkel är borta effektdämpare på, 150 munstycke, och 34,5 i lågfart tror jag, hitta ingenting nån annanstans som visar attd en är strypt, ska dock kolla röret nån gång, men men

kankse borde fundera mer på alt,2 =)

Back