motard folk i östergötland!

Gitzin

Streetfucker
Gick med
6 Jun 2004
Hoj
Honda crf 250, Ktm 690 smcr-13 , Haft: Ktm 525 sm, KTM 950 smr, T speed triple, husaberg 650, CCM 650, kawwa AR 125, Honda Nsr 125, sukka 250
jag och en kille som heter fragger här på forumet försöker dra i hop lite folk som åker motard i östergötland eller liknande ställen där vi bor. som man kan träffa och åka med tilll olika sammanhang eller bara för att ragga på stan. jag bor iaf i motala och han i mjölby men det måste väl finnas fler... eller???

Visst finns det det, jag hoppas att ni alla som inte kör tävlingen kommer och hjälper till den 14/6 på Svista..

mvh
Peter Larsson
Sammanhållande Supermotard LMS

Gitzin skrev:
jag och en kille som heter fragger här på forumet försöker dra i hop lite folk som åker motard i östergötland eller liknande ställen där vi bor. som man kan träffa och åka med tilll olika sammanhang eller bara för att ragga på stan. jag bor iaf i motala och han i mjölby men det måste väl finnas fler... eller???

härligt.. hoppas det nu kan bli ett gäng som kan åka o gasa lite i bygderna :=)
ska nog in till sviesta o kolla i alla fall.. så vi ses nog där !

Jag och fragger ska till linköping vad jag vet. klart man kan hjälpa till

kul att se att det finns lite motalabor här på sh tyvärr så har jag inga motard hjul till wr:en så jag håller mig på grusvägarna.

va??? då måste du ju fixa det så vi får en motardmedlem till maffian som vi håller på och bygger upp =) ajja ser jag dig vid rödjusen så ska jag nog ändra ditt mc val =) hehe ses

Ja vid rödljus bör du nog piska mig men det finns så många andra sätt att åka hoj på :hihi

Bra initiativ !

När du åker till Linköping åker du förbi mig...
= Hör av dig när du är åksugen ... :tummenupp

Gitzin skrev:

ps - vi är ca 5 st ...

Gitzin skrev:

Va kul.. vi får försöka samla ihop oss nån kväll så vi blir lite fler så får vi göra lkpg osäkert.. :=)

ja det lät jävligt kul faktiskt... kolla om du kan hitta ännu fler, jag jagar som satan i stan, hittar dock bara mopedister. =( men men får väl napp nån gång =) SES!!!!!

vi funderar på nåt datum där vi kan träffas nån stans och se hur många man blir och sedan åka runt och ragga lite, kom gärna med förslag till datum och plats, jag och fragger kör lite vid varamon här i motala på måndag, vi träffas kl 11 vid McD, kom gärna!!!

Gitzin skrev:
vi funderar på nåt datum där vi kan träffas nån stans och se hur många man blir och sedan åka runt och ragga lite, kom gärna med förslag till datum och plats, jag och fragger kör lite vid varamon här i motala på måndag, vi träffas kl 11 vid McD, kom gärna!!!
Säg till om ni ska ut på grusbus nån gång då hänger jag gärna med :tummenupp

nice mann, ännu en medlem till motardmaffian då, ses i vadstena alla nästa onsdag!!

Några stollar som var i vadstena i går :=)

Bifogat

• DSC00010.JPG
    DSC00010.JPG
    139.1 KB · Visningar: 84
nice, =) hoppas det blir fler nästa vecka, !! bee there

Nämen...där är ju jag... Smög du runt med kamera F ...
Det måste ju se rätt fett ut att slanga och vara så bredaxlad... :hihi
Eller vänta nu, satt det skydd i jackan :va...eller vänta...hur slangar man ? ...

Fragger skrev:
Några stollar som var i vadstena i går :=)

hehe.. ska nog lyckas ta lite mer bilder på er :=)

lite action bilder vore ju snyggt....

äh vem faan vill ha en stegrande ktm när det finns en aggresiv ccm förare som jag,, typ ööhhh va? :va :huvet FAN vill ha mer ös, please hjälp mig!! :Bugar

vad tror ni om dynojet eller funkar det bara på insprutning? :yoparty

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...