Motard för 30-35 tusen

Måste ju rekomendera Husa 650 :yoparty.

Fast jag är ju en sån som gillar att mecka :kär :kär

Peanutboy skrev:
Nej, det tror jag inte. XT600 är en perfekt pendlingshoj som är slitstark som fan, men inte är det en rapp motard direkt. Du skulle ju även behöva lägga på ett gäng tusenlappar för att komplettera den med ett motardkit, bättre att satsa på en lämpligare hoj direkt.

Vore jag dig så skulle jag satsa på en XR600, de har både kraft (åtminstone i förhållande till en XT) och slitstyrka men se till att pruta kraftigt för de flesta begagnade XR600:or brukar ha ett ohemult högt begagnatpris.

sgtpepper skrev:
Nej, det tror jag inte. XT600 är en perfekt pendlingshoj som är slitstark som fan, men inte är det en rapp motard direkt. Du skulle ju även behöva lägga på ett gäng tusenlappar för att komplettera den med ett motardkit, bättre att satsa på en lämpligare hoj direkt.

Vore jag dig så skulle jag satsa på en XR600, de har både kraft (åtminstone i förhållande till en XT) och slitstyrka men se till att pruta kraftigt för de flesta begagnade XR600:or brukar ha ett ohemult högt begagnatpris.

de bero ju på nåt :tungan
du får min för 32 prutat o klart :tummenupp :D

Bifogat

• 26.jpg
    26.jpg
    62.9 KB · Visningar: 118
Har en Yamaha TT600R -99 med motardkit som jag tänkte bli av med.. för runt 30+ eller något sånt.. om nån e intresserad..

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT