Motard/Enduro 125

mp_87 skrev:
att det ser ut som dem är gjorda på 1600-talet!

Förstår inte varför ingen fixar till dem, dem som väl köper.. Liksom jag hade bytt till ktm framstänka, crossplatta ist för den fyrkantiga lampan, rejält crossstyre, tagit av dem korvarna som sitter på dämparna, bort med bögläppen o in me skylten o lampan. Då skulle den kanske se lite modernare ut.. Skamligt att även 02orna o sånt ser så gamla ut. :S
Dem går kanske bra.. men är det en ursäkt?

Jag tycker att -05 modellen är rätt snygg, efter viss modifiering såklart!

mp_87 skrev:
att det ser ut som dem är gjorda på 1600-talet!

Förstår inte varför ingen fixar till dem, dem som väl köper.. Liksom jag hade bytt till ktm framstänka, crossplatta ist för den fyrkantiga lampan, rejält crossstyre, tagit av dem korvarna som sitter på dämparna, bort med bögläppen o in me skylten o lampan. Då skulle den kanske se lite modernare ut.. Skamligt att även 02orna o sånt ser så gamla ut. :S
Dem går kanske bra.. men är det en ursäkt?

kommer bilder snart. mitt internet är seeegt. :död

Bild_064.JPG

Bild_066.JPG

Last edited:
Är det din hoj på bild Granath_? Isåfall, vilken framstänka är de? Fin! Och den var väldigt fin baktill, ren o mysig... :hihi
/mvh Johan

Tobbe_88 skrev:
köp en DT...de bästa o billigaste valet...snygga osså...kolla in min bara/Tobbe

Finfint avgassystem! :tummenupp

EDIT: Granats hoj var också förjäkla fin! :tummenupp

Fast ni måste ju modda och hålla på. :tungan

Bifogat

• DSC01897lågis.jpg
    DSC01897lågis.jpg
    135.9 KB · Visningar: 41
Last edited:
Conrad skrev:
Finfint avgassystem! :tummenupp

EDIT: Granats hoj var också förjäkla fin! :tummenupp

Fast ni måste ju modda och hålla på. :tungan

Fin hoj Conrad =]
Antar att din ktm är lv-reggad ? kör du med ryckutjämnare lr har du hoppat över den biten? har hör ifrån såpass många håll om olika teorier om att "ryckutjämnare behövs inte på en 125:a" pga att den inte skulle vara effektstark nog för att växellådan skulle ta stryk, har du/ngn koll hur det är egentligen ? :tomten

Last edited by a moderator:
Extreem_ skrev:
Är det din hoj på bild Granath_? Isåfall, vilken framstänka är de? Fin! Och den var väldigt fin baktill, ren o mysig... :hihi
/mvh Johan

tackar tackar :banana

vet inte riktigt vad det är för framskärm :näsblod nån universal. men antar att den är gjord för yz, med tanke på färgen :)

TSR_Osten skrev:
Fin hoj Conrad =]
Antar att din ktm är lv-reggad ? kör du med ryckutjämnare lr har du hoppat över den biten? har hör ifrån såpass många håll om olika teorier om att "ryckutjämnare behövs inte på en 125:a" pga att den inte skulle vara effektstark nog för att växellådan skulle ta stryk, har du/ngn koll hur det är egentligen ? :tomten

Om jag inte minns fel, så körs motard125orna (med rediga motorer) utan ryckutjämnare

(p.s jag råkade trycka på fel knapp och ändra ditt meddelande, om du undrar varför de står "ändrat av Anton...")

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT