Motard boråsare sökes :)

Socrates skrev:
2164965 Hur långt upp på döbelnsgatan bor du?

Bor mittemot Sagavallen. Du då?

Hmmm, tror vi har kommit ifrån ämnet lite här och börjat spamma rätt friskt. Kunde inte hitta någon aktuell "OT-tråd", kanske dags att skapa en?

Backdraft skrev:
2164630 Brukar slanga förbi två motardåkare här på Döbelnsgatan med jämna mellanrum, jag fylls av lycka varje gång från min balkong. (Dagens rim)

Någon som känner sig träffad?

Hmmmmmm :yoparty

Socrates skrev:
2164656 Jag tror jag vet vilka det är :D Det är isf 1 svart med orange kylarvingar (Numera helt orange), och en i prestige-utförande :)

(OBS Jag är inte en av dessa...kan inte slanga :( )

Ha ha Daniel undra va de kan vara för idioter som håller på å slangar mitt i stan..... :)

Grabbar bara att hänga med på..vi brukar vara på ramna eller viared...vi saknar lite motard åkare.

Last edited:
Diggy skrev:
2165998
Ha ha Daniel undra va de kan vara för idioter som håller på å slangar mitt i stan..... :)

Måste vara ett par riktiga nötter :) Tycker det är omoget med folk som håller på så :rolleyes:

Va sägs om en träff på dagen på lördag? Ska inte regna :)

ljuga lite och klämma på varandras hojar?

edit: alla, oavsett cykel är givetvis välkommna.

Last edited:
davve- skrev:
2189820 Va sägs om en träff på dagen på lördag? Ska inte regna :)

ljuga lite och klämma på varandras hojar?

edit: alla, oavsett cykel är givetvis välkommna.
det kommer att bli ett gäng som utgår från Hillared nu på lördag, själv så hakar jag på gruppen i Fristad. så dom som är sugna kan ju stå vid citys parkering,vid rondellen i Fristad KL 10:30. regnar det så blir det inget.

davve- skrev:
2191133 vad är det för åkning? grus?
nä det blir inget grusåka på lördag(tyvärr) dessutom har jag slängt på motardkitet. det är "blandade" hojsorter som ska med. tippar på att det blir en 20 mil krokiga landsvägar.

Anpe skrev:
2191951 skit kul.......hoppas bara att det inte regnar imorrn :)
det verkar ju som om det ska bli uppehåll, vore kul om det blir ett bra gäng. som sagt bara att dyka upp vid 10:30. tempot brukar va lungt(lite väl lungt ibland :gnissla,men det kanske passar bra nu när man inte kör sporthoj längre :rolleyes: )

Tobbecoolio skrev:
2192217 det verkar ju som om det ska bli uppehåll, vore kul om det blir ett bra gäng. som sagt bara att dyka upp vid 10:30. tempot brukar va lungt(lite väl lungt ibland :gnissla,men det kanske passar bra nu när man inte kör sporthoj längre :rolleyes: )
tja vad ska man säga, kul att 2 st kunde haka på. men ni missade inget när ni lämnade oss efter 4 mil. tempot var LÅGT och rasterna var täta. resultatet............stukad fot och allmänt uttråkad......annars var det trevligt. :rolleyes:

Kan rapportera att jag såg precis ett sådant kreatur du efterfrågar på centralbron cirka 18:15-18:30 ikväll, kom från Karateklubben, svängde höger o drog upp på bakhjulet över bron. Mörk hoj, svartvitt-gråaktigt ställ?

FAN VA DET SÅG KUL UT! :yoparty Dags o hysta Transalpen kanske, o köpa motard :D

tråkigt med foten tobbe!.....du får skaffa ngt med elstart he he :) tempot blev alltså inte högre under resten av turen heller :hihi
Det var en kul ide iaf.....vi klandrar dig inte :tummenupp

Diggy skrev:
2203937 Ingen som ska ut senare idag i det härliga vädret?

ska ut med mangan härifrån om en liten stund!

slå en signal om du blir sugen, blir lite glassande i centrum bara :)

0736 475326

va trevligt att träffa lite motardåkare!
om vädret tillåter blir det nog lite åka på lördag eftermiddag/kväll :)

Lörda på viared runt kl 11.....träffas och leka lite....åka en tur eller ngt?
kan det vara intressant :tummenupp

davve skrev:
2207206 va trevligt att träffa lite motardåkare!
om vädret tillåter blir det nog lite åka på lördag eftermiddag/kväll :)

vart var ni o åkte igår nånstans då? jag va uppe på viared en sväng vid halv 9 tiden nångång tror jag.. men såg inga hojar alls..

mvh robban

robb skrev:
2207978 vart var ni o åkte igår nånstans då? jag va uppe på viared en sväng vid halv 9 tiden nångång tror jag.. men såg inga hojar alls..

mvh robban

På McDonalds lr Ramnaslätt tror jag. Var lite fram och tillbaka mellan dessa platser.

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra