Motard boråsare sökes :)

Anpe

Gsx 1400 till salu!!
Gick med
11 Nov 2004
Hoj
Ktm 640 sm -04
halloj själv e jag nybliven motard ägare!bytte in min xjr1300sp mot en ktm förra hösten....håller fortfarande på att köra in hojen...fan va tråkigt d e....bara 60 mil kvar :)
ska nog gå fort när snön väl försvinner...hade varit kul att ha några att köra me...inte många av mina vänner som har kort

Anpe skrev:
halloj själv e jag nybliven motard ägare!bytte in min xjr1300sp mot en ktm förra hösten....håller fortfarande på att köra in hojen...fan va tråkigt d e....bara 60 mil kvar :)
ska nog gå fort när snön väl försvinner...hade varit kul att ha några att köra me...inte många av mina vänner som har kort

Motard är rätt val!!! Har en 640 jag med, fast -03. Ska ägna sommarn åt att lära mig åka på bakan...får väl se hur det går :)

he he samma här

jag har samma mål...lite mer avancerad körning...xjrén va snabb men inte så smidig :) hade varit kul at åka nån gång till våren....vet du nån mer rutinerad åkare som sitter inne me all kunskap och vill dela me sig..he he

Anpe skrev:
jag har samma mål...lite mer avancerad körning...xjrén va snabb men inte så smidig :) hade varit kul at åka nån gång till våren....vet du nån mer rutinerad åkare som sitter inne me all kunskap och vill dela me sig..he he

Ingen som åker motard. Men det finns ju endel ADHD:are som stuntar endel, får väl muta dessa med öl :) Oja, till våren finns det gott om tid att åka, vi motardåkare kan ju höra varanndra på flera km avstånd :)

hey jag kan vara med !!! om jag bara kan sluta vurpa hela jävla tiden.

Vi kan väl sammlas en lördag på Rammnaslätt eller i Viared och leka lite ihop ?

Vi brukar ändå ta bakvägen så vi kommer ut i Viared när vi kör åt det hållet.

jag har fortfarande crossdäcken på o jag kommer nog ha det under våren men det blir nog lite ny plast o grejer så man kan köra på väg med under sommaren

Långa farbron skrev:
Vi kan väl sammlas en lördag på Rammnaslätt eller i Viared och leka lite ihop ?

Vi brukar ändå ta bakvägen så vi kommer ut i Viared när vi kör åt det hållet.

Brukar ni ta bakvägen...låter oroväckande :gnissla Men det låter som en ypperlig plan, jag måste lära mig wheela i sommar.

klart man kan invadera borås nån lördag eller så sedan ta en rejäl fika på Tant grön eller nåt.. :)

Verkar som d kan bli en rolig sommar :banana
bra intresse...vi kan nog bli ett tufft litet mc-gäng till sommaren...

Hoppas att vintern ger upp snart så vi kan rasta våra bestar :)

Är på G med att köpa motard till våren...längtar efter att få åka hoj igen.

en annan slängde på grejorna igår o testade lite det va nice men lite kallt än

Tobbecoolio skrev:
2091932 lite kallt kanske ...men jvligt skoj, och skitig blir man också :)

jag menade motard kittet ! men vi körde cross i lördags med o dör blev man jävligt skitig :yoparty

Mackan skrev:
2092674 jag menade motard kittet ! men vi körde cross i lördags med o dör blev man jävligt skitig :yoparty
jag bara kände för att skriva lite :pannkyss jag vet inte om mitt motardkit åker på denna säsongen. men gör det det så hänger jag gärna med ut å leker lite

Är det någon här som är ute å leker med sina motarder?vore skoj om man kunde samlas ett gäng?

Har snart kört in hojen... :banana ska servas på torsda..vorre kul med en tur till helgen om vädret tillåter

jag och en polare ska ut en sväng till helgen..bara att hänga på ni som har lust.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT