Motard åkning i Malmö området?

TRX85r skrev:
2421839 kommer tyvärr inte,,kanske nån som vill rejsa till helgen istället för då e det många hojar som kör om det e hyffsat väder på den ALS-dagen i Landskrona.Vet att Mr:K & en del andra RR ska dit med sporthojjar kunne väl vatt kul om vi kunne få ihopa ett bra motardgäng:tummenupp

kolla här för info:

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=129054

Ingen som e sugen om det e väder ??

Kunde tyvärr inte, var ute med en kollega o körde en låång skåne tur. Blev drygt 30 mil. Vi började i Staffanstorp o körde ut mot Torup i bokskogen sen vidare till Häckeberga,Blentarp o rätt vad d var så var vi vid Degeberga o gick på marknaden där. Åhus nästa sen vidare ner till Ravlunda skytteområde o körde grusväg...NICE:yoparty Efter d var d Kivik o käka en bit mat. Sen bar det av hemmåt men inte utan att passera häckeberga hehe. En helnajs dag får man säga...lite ont i rövva bara:D

Hörde talas om att d skulle vara bra väder i veckan. Hoppas d kan bli en körning på onsdag då :)

kollar ni alls i lund tråden. vi var ute en 10 timmars runda idag.. hur kul som helst o piska sporthojar med motarden. rekomenderas:yoparty :yoparty

chukabowa skrev:
2447181 kollar ni alls i lund tråden. vi var ute en 10 timmars runda idag.. hur kul som helst o piska sporthojar med motarden. rekomenderas:yoparty :yoparty

Ja jag läser den ofta men jag jobbade idag så jag kunde inte ändå. Annars blev man ju lite sugen även om man hört att köra ihop med sporthojar inte funkar så bra...speciellt då på rakorna naturligtvis.

MrxXx skrev:
2447437 Ja jag läser den ofta men jag jobbade idag så jag kunde inte ändå. Annars blev man ju lite sugen även om man hört att köra ihop med sporthojar inte funkar så bra...speciellt då på rakorna naturligtvis.
ääh.. beror ju helt på vem man kör med. jag hängde med rätt bra idag. fast varva ur hojen på 6:an e ju inget man gör längre perioder.

Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP