Motardåkare-vem, var, när, hur...åktråd

En bild från dagens övning, idag var vi tre st :va Jag,polaren och en till som bara råkade köra förbi och stannade till:)

Trevligt :tummenupp Själv har man rallat runt på lockarps gokart idag.

Ni får gärna säga till nästa gång ni ska ut och träna lite bakhjul. Hänger gärna på om det går bra :)

Tjena, ska eventuellt ut till revinge en sväng ikväll, är du sugen då så är det bara haka på! Jag skriver igen lite senare när jag vet om det blir av eller inte :)

Edit: blir inget för mig idag, inte klar med däckbytet ännu:(

Last edited:
Tjena!
bytade till motard för ett par veckor sedan , hade gärna följt med ut på nån runda! än är inte säsongen slut :tummenupp

Motardåkare-vem, var, när, hur...

--------------------------------------------------------------------------------

Vilka är det egentligen som kör motard här nere i Skåneland och vilka är på G??
Har hört att vissa är lite pigga på att skaffa men kommer inte till skott.
Hade varit skitkul om fler som kör och om fler skaffar kanske vi hade kunnat bli en lite grupp som inte bara rallar asfalt utan också kan utnyttja motardens mångsidighet till grusvägar, skog, trappor, närmaste vägen, som enhjuling, mm

Gör en kort lista...o hoppas jag inte är ensam

Så vilka kör motard o vill ut o busa?

1. aidem
2. henke hå (förhoppningsvis jävligt snart)
3. Bezerk:tummenupp
4. Danne:tummenupp

1. aidem
3. Bezerk:tummenupp
4. Danne:tummenupp
5. Skold040

Jag vill ut och busa imorgon, blev en spontan runda idag :banana om någon är sugen imorgon förmiddag vid kl 12 så hojta till, jag är alltid på :yoparty

vart är de tämkt de ska köras idag? små sugen på en tur, men har lite o göra med så mest om man hinner...

1. aidem
3. Bezerk
4. Danne
5. Skold040
6. johan2292

hänger gärna med ut o busar! :D

Om det är ok väder i helgen hade jag tänkt dra en runda vilket tyvärr nog blir årets sista för min del och kanske även sista gången för överskådlig framtid :( Några som är sugna på att hänga på?

Vad menas?? Ska du sälja hojen elle
Yes eventuellt kan det bli så, lägenhetsköp hägrar istället och behöver isåfall ha loss lite extra pengar. Just nu finns det lite saker som ska pysslas med på hojen och den ska få en ordentlig genomgång så får vi se hur det ser ut till nästa säsong om jag har kvar den eller icke.

Någon som slänger på andra fälgar och är sugen på grusbus och lättare skogskörning kanske ?

Tjenare tjenar alla motard-diggare.
Söndag 21/10-12 Kl 13:00 Samling vid Macken (Pump) i Harlösa.
Avfärd kl 13.15
Blandad körning på alla tänkbara underlag. Vi ser vad vi hittar men säkert är att det blir ASFALT, GRUS & BUS. :brynad
Tempo: Vad går en motard för? Men jo vi väntar in. Alla är välkomna.

Lite sugen! Blir det mest grus eller asfalt? Crossdäcken sitter på så det får la bli ett byte imorron isf.

Tja nog mest asfalt. Tänkte ta oss norrut och leta okända vägar så vi får väl se. Crossdäck är väl fusk dessutom ;)

Förresten så om någon har kamera/or så ta med. Vi får ju få ihop lite kul film. Jag tar med 2

:( fortfarande kass i armen. Vill inte läka riktigt. Får dekal trimma

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!