Riders
Guest
Bara nyfiken på hur många motardåkare det finns på norra sidan av stan!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Sweet. Brukar ni köra ihop och vad är det för typ av körningar?!
Jo jag läste lite från motard maffians trådar, men det verkade som att det även var en del sporthojar, inget mig emot dock då jag precis sålt min och bytt till motard. Men jag vet hur jag kör på motard, trappor, gräsmattor ja you name it. fd mc budoch jag pallar inte ta hänsyn till sporthojarna om det är svinkörning i city
Jo lunda känner jag till! Höll på fara in i staketet i somras i 180 blås på slangen haha... for ut som en vante på gångvägen brevid och tack o lov var där jord som bromsa hojen! Men då hade jag fan hjärtat i halsgropen. Stunt är kul men det är roligare o komma 10-20 motarder och äga gatorna![]()
"Äg" inte för mycket bara, stolpar, bilar med mera e hårda. Prova bana, det e kul.

Jo jag läste lite från motard maffians trådar, men det verkade som att det även var en del sporthojar, inget mig emot dock då jag precis sålt min och bytt till motard. Men jag vet hur jag kör på motard, trappor, gräsmattor ja you name it. fd mc budoch jag pallar inte ta hänsyn till sporthojarna om det är svinkörning i city
Jo lunda känner jag till! Höll på fara in i staketet i somras i 180 blås på slangen haha... for ut som en vante på gångvägen brevid och tack o lov var där jord som bromsa hojen! Men då hade jag fan hjärtat i halsgropen. Stunt är kul men det är roligare o komma 10-20 motarder och äga gatorna![]()
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |