Tänkte bara kolla intresset för lite motard åka här i sthlmsområdet på lördag?
Har typ nada polare som kör motard, endast sporthoj.. så planen var att dra ut på lördag o åka lite. om du har en motard o känner dig sugen på en busrepa kan du ju hojta till.
Start = typ kl 11-12, med frulle på Mcdonalds Sveavägen?
Har typ nada polare som kör motard, endast sporthoj.. så planen var att dra ut på lördag o åka lite. om du har en motard o känner dig sugen på en busrepa kan du ju hojta till.
Start = typ kl 11-12, med frulle på Mcdonalds Sveavägen?