Mot Sviestad

valmers skrev:
Ska farbror åka dit och ljuga om varvtider i depån?

Kanske, men jag tror inte att jag klarar av det. Ska flytta ihop två lägenheter till en i helgen, bråka om möblering , städa och köra omkring med släpkärror. OM jag skulle bli klar tills lördag kväll så ska jag välja på att åka 30 mil till Sviestad eller 5 kilometer till Westom där det går rallycross.

ecce skrev:
Kanon jag hämtar kärran vid 1700 sen packar jag och åker om allt går som det ska.

Jag kommer dock inte vara på plats förrän sent ikväll isåfall (kl22-23). Men som sagt, om jag ser att en hoj som liknar din står alldeles ensam i regnet så kan jag ju husera den. :)

Chrille skrev:
Kanske, men jag tror inte att jag klarar av det. Ska flytta ihop två lägenheter till en i helgen, bråka om möblering , städa och köra omkring med släpkärror. OM jag skulle bli klar tills lördag kväll så ska jag välja på att åka 30 mil till Sviestad eller 5 kilometer till Westom där det går rallycross.
OM det inte regnar :mad: kan du åka flärdfullt med mig. Kan ju vara skönt för dig att slippa se insidan på en Ford :huvet som omväxling. Handikappexpressen utgår från residensstaden på söndag, OM det inte är frisyrförstörande väder. :mad:

Chrille skrev:
Ska flytta ihop två lägenheter till en i helgen, bråka om möblering , städa och köra omkring med släpkärror.

VA..!!!!???? ska du vara familjär istället för att vara på race...!! :va

Du e inte riktigt klok..!!! :)

Swedie skrev:
Jag kommer dock inte vara på plats förrän sent ikväll isåfall (kl22-23). Men som sagt, om jag ser att en hoj som liknar din står alldeles ensam i regnet så kan jag ju husera den. :)

Tror jag kommer 21 så kan lugnt sitta och vänta in dig.

Madhonda skrev:
VA..!!!!???? ska du vara familjär istället för att vara på race...!! :va

Du e inte riktigt klok..!!! :)

Det är en rent schizofren situation. 7 års vana att göra precis hur fan jag vill och fem av dessa med hoj.... och nu helt plötsligt ska jag hålla på med en massa vuxensaker. Tur att Gubbvalmers finns pånära håll om jag bestämmer mig för att rymma.

Bara hoj-jäveln blir klar och jobbsituationen löst sig så jääääävlar!!!

Tror jag.

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...