GSXR1100R
The older i get the faster i was
Tårarna rinner fortfarande på Team Kass Trål HyndaHenke skrev:Hur gick det då, har suttit o väntat på en rapport länge nog nu..........?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tårarna rinner fortfarande på Team Kass Trål HyndaHenke skrev:Hur gick det då, har suttit o väntat på en rapport länge nog nu..........?

GSXR1100R skrev:Tårarna rinner fortfarande på Team Kass Trål Hynda![]()

Mindre bra för CTD, vi synade gräset efter en timme och enligt kommentarer så är inte gräset från Turfman västgräsHenke skrev:Dom har inte gjort mycket väsen av här sig sedan rejset.![]()
Inte mycket till rapport eller varvtider har man fått ta del av.![]()
Luktar lite dåliga förlorare.![]()
Bara att bryta ihop i komma igen![]()
Först o främst,TACK ALLA som kom upp o hejade o supportade både oss och CTD.Henke skrev:Den har jag ju läst.
Hade ni nåt strul, gick allt bra eller är en 28 plats ren katastrof.
Hur körde din bror och Yoko, är dom nöjda eller är besvikelsen total?
Körde du 49r, team kollegerna då?
så det får klart godkännt.SurgubbeZmurfen skrev:Först o främst,TACK ALLA som kom upp o hejade o supportade både oss och CTD.![]()
![]()
![]()
![]()
Nejdå vi e supernöjda med placeringen,siktar på o ta oss i mål.
Allt runt omkring funkade klockrent inkl vår eminente mekaniker Garle'n samt lånemeken Skutte.
Men så har vi också förberätt/roddat/shoppat/byggt sen i höstas så det vore väl skam annars.
Kvalet gick helt ok,14 plats av 38.Både Båtten is nådd samt Firebike och Team evil bakom ossså det får klart godkännt.
Det enda som ej gick som det skulle var tankningen då vi inte vågade chansa med vår snabbtank men men säsongen e lång.
Problemet vi har är att vi är ojämna i tider samt dålig kondis men så e det o va rookie,bara o träna vidare och förhoppnings kommer tiderna av sig själv.
Personligen e jag väldig nöjd med min körning,kom ner på 50,1 på en ny bana o ny hoj så det bådar gott inför solo racingen med min egen hoj.Dock behövs massor med tid på banorna,tog ett par timmar innan man kände att man hittade runt som man skulle o kunde börja göra lite mer vågade omkörningar.
Lägger in lite bilder ikväll om jag hinner,finns även lite på www.erf.nu och www.nickes.nu
Nästa stop blir ERF på Anderstorp 6/8 sen KM på knudan 8/5.
/Håkan

Gammal men segare än era kyckingarwonderwizard skrev:gamling![]()
GSXR1100R skrev:Gammal men segare än era kyckingar![]()

TjyKKlingar är domwonderwizard skrev:kyckingar ? har farbror glömt glasögonen vid korsordet![]()

Hahaha,tjatar om 14 plats?? Skrivit det en gång,har du fått hack i skivan farbror?GSXR1100R skrev:TjyKKlingar är dom![]()
Zmurfjäveln bara tjatar om sin 14:de plats i kvalet, vem bryr sig om placeringen i kvalet, det är ju racet som gäller.
Team The Båtten Is Nådd Kommer att krossa Kass Trål Hynda i varje race... kanske![]()

MummelZmurfen skrev:Hahaha,tjatar om 14 plats?? Skrivit det en gång,har du fått hack i skivan farbror?
Bara lugn,vi har ny taktik tills A-torp dessutom så har jag hört att team botten is nådd sen länge inte ens kommer till start i Mo i rana???
Som du själv skulle sagt,det är inte kvalet som gäller inte ens racet.
Det e ju en hel serie så det e gott om tid för Castrol/Honda o Team Evil att
segla om.
Om jag inte räknar fel så skulle vi leda över er med 10 poäng så fort vi startar i M I R.![]()
![]()
![]()

GSXR1100R skrev:MummelVi kanske ska köra ändå... eller ska vi det
![]()

Att vinna poäng på andras V.O är er enda chanswonderwizard skrev:jaså... någon som känner sig hotad helt plötsligt![]()
![]()
Det är en hel serie,inte ett race.GSXR1100R skrev:Att vinna poäng på andras V.O är er enda chans![]()

Ska du passa barnbarnen nu igen??GSXR1100R skrev:Att vinna poäng på andras V.O är er enda chans![]()
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!