MOST-träning INSTÄLLD!!!

  • Thread starter Thread starter JRL
  • Start date Start date

JRL

Lacke
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Mullsjö
Hoj
Aprilia RSW 125
P.g.a för dåligt intresse är vi tvungna att ställa in tränings-
lägret på Most-banan i påsk. :( :huvet
OBS! :banana :D :tummenupp
Ni som har anmält ert intresse kommer att få ett personligt meddelande och
erbjudande om ett annat träningsalternativ.
Håll koll på erat mail.

Hälsn.
JRL racing/ Johnny
 
JRL skrev:
P.g.a för dåligt intresse är vi tvungna att ställa in tränings-
lägret på Most-banan i påsk. :( :huvet
OBS! :banana :D :tummenupp
Ni som har anmält ert intresse kommer att få ett personligt meddelande och
erbjudande om ett annat träningsalternativ.
Håll koll på erat mail.

Hälsn.
JRL racing/ Johnny

Fan va trött man blir!
 
Hur många saknar ni??
Vi var också på väg att anmäla oss. (3st)
 
GUL skrev:
Hur många saknar ni??
Vi var också på väg att anmäla oss. (3st)


jrl saknade 2 st så hadde du varit snabbare så hadde det varit most i påsk hehe han behövde 40 st för att det skulle gå runt 38 st var intresserade men sen ska man tänka på att 40 st ska betala sin träning innan ett visst datum och vips så kanske det bara är 27 som gör mer än bara snackar.
Sura inte nu siktar vi på gp banan Brno istället samma helg samma land mindre pengar men det lär vara mer folk där.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top