Dark_Messenger
Guest
Nu äre bråttom. Vad ska man köpa till morsan som dessutom går att transportera med hoj? 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Ett mors-dag-kort och en näve trisslotter. Standard.
Ett paket kondomer.. Vi vill ju inte att misstaget med dig skall upprepas!
Jag som praktiskt taget är produktledande.
Inga kådisar till morsan. Det måsta vara nått neutralt typ..
Plocka en bukett liljekonvalj på vägen...
Köp med en bukettblommor och ett kort. I kortet skriver du att de båda är medbjudna ut på middag ikväll. Klart å betalt!

Testa!!!
Tror din mor uppskattar en handplockad bukett av sin son. Trisslotter är för dåliga söner...
Hmm.. Förstod nog inte riktigt det där. Ska jag ut o äta med morsan o hon degar menar du? Jag skulle nog hellre få någon tropisk sjukdom än gå ut på krogen på tu man med henne så nej tack.![]()
Det måste vara något fint men neutralt. Typ det ska inte säga jag älskar dig mamma, utan mer ok, jag vet att det är mors dag och här får du något jag har lagt lagom med pengar och engagemang på.![]()
Bjud ut henne och hennes karl på middag.
Jag tjackade en fin bukett sommarblommor, hade lite tur för affären bjöd på en tillhörande vas vilken efter lite "ansning av blommorna" gick ner i ryggsäcken. Tjöpte ett aspinsamt världens-bästa-mamma-kortgnissla) och två trisslotter.
Hon blev skitglad.![]()
Eller så skiter du i att köpa något och säger åt henne att du inte vill förstöra miljön för att någon hittat på en dag för att du ska göra av med dina surt förvärvade pengar.
Vart var du idag? Vi var ute o lajjade på brandholmen jue.När du äntligen åkte hem, ja..
Blommor o kvinnor brukar funka men verkar det inte lite fattigt att komma med en handplockad bukett..?De kommer med stor sannolikhet bli mos på vägen dessutom.

Jösses så glad jag skulle bli att få plockade blommor jämfört med köpeblommor.![]()

Vart var du idag? Vi var ute o lajjade på brandholmen jue.

|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |