Hej,
Min Duke är morgontrött! Varje morgon, oavsett temperatur, luftfuktighet osv är den seg att få igång. Jag får stå och gnida på starten ett bra tag, ibland i flera omgångar med avgasknallar som inte är bra för hygienen i de nedre regionerna som följd. I övrigt är det aldrig några problem att få igång den. När jag t.ex. ska hem från jobbet och hojen har stått lika länge som under natten (nåja, nästan i alla fall) är det aldrig några problem.
Nån som har någon ide om vad det beror på?
/Werner
Min Duke är morgontrött! Varje morgon, oavsett temperatur, luftfuktighet osv är den seg att få igång. Jag får stå och gnida på starten ett bra tag, ibland i flera omgångar med avgasknallar som inte är bra för hygienen i de nedre regionerna som följd. I övrigt är det aldrig några problem att få igång den. När jag t.ex. ska hem från jobbet och hojen har stått lika länge som under natten (nåja, nästan i alla fall) är det aldrig några problem.
Nån som har någon ide om vad det beror på?
/Werner