morgonhumör...

sandstream skrev:
Japp, vi är bäst och bryter aldrig mot några trafikregler :D

Kan förstå om du blev förbannad, jag har själv jävligt kort stubin i trafiken.
En gång vart jag lite osams med en snubbe och slet upp mitt medhavda basebollträ (ung och dum) för att visa att han skulle passa sig.
Några minuter senare (han körde om mig) ser jag en galning mitt i vägen med ett fälgkors :skrämd
Gissa om jag svängde av vägen direckt! :D

Kanske var tur att det var några minuter sernare.... då hade du ju lugnat dig lite...

vem vet... du kanske hade tagit till kamp om du fortfarande var pissed.. :näsblod

Markus skrev:
Dåså, en sådan vink måste resultera i sönderslaget fordon.
I och för sig så börjar jag vackla i min uppfattning nu, spelade han lustig kan han gott ha sin jävla plåtskada. Om han inte spelade lustig så var det tarvligt. :)

Han satt helt enkelt och gjorde sig dum/lustig fast han måste vetat att han hade fel..

Dessutom så slog jag inte upp dörren på en gång... det var rött länge och han retades nån minut innan det smällde... :kocko

DaLorD skrev:
Han satt helt enkelt och gjorde sig dum/lustig fast han måste vetat att han hade fel..

Dessutom så slog jag inte upp dörren på en gång... det var rött länge och han retades nån minut innan det smällde... :kocko

Okej, nu är jag helt på din sida. Men vad gjorde du i någon minut brevid honom? Gav han fingret och fräste?

Markus skrev:
Men vad gjorde du i någon minut brevid honom? Gav han fingret och fräste?

:rofl :rofl ....Fan vad jag hade velat se den situationen.. En astrött, skitsne testosteron-kille som spottar, svär, fräser och pekar finger.. och bredvid en hånleende gubbe med en snygging bredvid..

korvgubbe skrev:
:rofl :rofl ....Fan vad jag hade velat se den situationen.. En astrött, skitsne testosteron-kille som spottar, svär, fräser och pekar finger.. och bredvid en hånleende gubbe med en snygging bredvid..

Ganska exakt så såg det nog ut... :rofl

jaja... nu e det långhelg så förhoppningsvis får jag sova ut... :tummenupp

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form