morgonhumör...

DaLorD

...alla borde ha en...
Gick med
28 May 2004
Hoj
GSXR1000 K7
Vikken jävla morgon...!!!!

Sovit som ett arsel.... 700 spänn i p-bot (7 m ifrån korsning), och sen en gubbjävel som inte fattar högerregel kör nästan in i mig... :mad: :huvet

Jag körde ifatt gubbaset med konstant tuta tills jag kom upp brevid honom i en korsning och vi skulle åt olika håll... jag ger honom fingret och skakar på huvudet... idioten bara smilar och vinkar... det satt en yngre brud brevid.. säkert en kollega han skulle impa på.. jag sträckte mig till passagerardörren och öppnar den med an aning kraft så han fick ett gött märke i sin förardörr... :hihi snacka att han blev förvånad ... han fick grönt före mig och hade bilar bakom som ville iväg så jag vinkade hejdå.. :D

Jag hatar morgonen....

haha vissa lyckas verkligen få till en riktig lyckad morgon :tummenupp
Fick du nått märke på din bil :confused:
Ha en bra dag :tungan

Dropkick skrev:
haha vissa lyckas verkligen få till en riktig lyckad morgon :tummenupp
Fick du nått märke på din bil :confused:
Ha en bra dag :tungan

Kanske jag fick... inte på min dock... men på företagsbilen.. :D

Tack!! Kan man säga mer? Har önskat så många gånger att armarna va lite längre så man nådde att göra just va du gjorde!
:tummenupp

Jag är morgonmänniska... åtminstone numera. Går vanligtvis upp 6, men ibland tidigare, även om det inte "behövs". Allt är lugnt och fridfullt på morgonen och så får man faktiskt saker gjorda. Sen har man ett försprång mot omgivningen, kan vara ledig tidigare på eftermiddagen osv.

Om man har flextid på jobbet ja... annars lär man få sitta där och häcka till klockan visar den tid du skall gå hem.

Han missade högerregeln och förtjänade därför en svindyr lackskada? :va :7peta

DaLorD skrev:
Sovit som ett arsel.... fick ett gött märke i sin förardörr... :hihi

Hoppas du åker dit för smitning och att din chef drar lackskadan på din lön. :hej
Tror du han struntade i att ta reg#?

DaLorD skrev:
Vikken jävla morgon...!!!!

Jag körde ifatt gubbaset *snipp*
.. det satt en yngre brud brevid.. säkert en kollega han skulle impa på..

Kanske var det hans fru,sambo,flickvän?

Kvinnor tycks föredra äldre,lunga och trygga män.

Farbron.

Långa farbron skrev:
Kvinnor tycks föredra äldre,lunga och trygga män.

Ja, det fattar jag inte när de kan välja testosteronstinna 25åringar som ser alla medmänniskors misstag som en personlig förolämpning som kräver en vendetta!

:rolleyes: (<- länge sen jag fick använda den nu!)

korvgubbe skrev:
Ja, det fattar jag inte när de kan välja testosteronstinna 25åringar som ser alla medmänniskors misstag som en personlig förolämpning som kräver en vendetta!

:rolleyes: (<- länge sen jag fick använda den nu!)

Ja det är en fin symbol.

Farbron,ett gubbas

jaja... jag kanske överreagerade lite.. men eftersom denna korsning är precis utanför mitt hem och det händer så gott som varje dag att folk skiter i högerregeln bara för att de oxå i sin tur förmodligen är på dåligt morgonhumör och har brådis till jobbet så tröttnar man på att alltid få tvärnita...

Detta kanske var droppen som fick bägarn...

Nått regnummer fick han inte då den bilen jag lånat var rejält smutsig...

Och hade han inte dummat sig med att flina och vinka så där jävla irreterande hade jag ju inte slagit upp dörrn.. han kunde ju istället gjort en ursäktande skäst...

Tur är ju att alla som hänger på detta forum är så jävla bra och duktiga... säkert ingen som åker för fort heller..!!! :arsele

DaLorD skrev:
Och hade han inte dummat sig med att flina och vinka så där jävla irreterande hade jag ju inte slagit upp dörrn.. han kunde ju istället gjort en ursäktande skäst...

Hade han hytt med näven eller pekat finger åt dig hade jag nog förstått bättre.
Men ett leende och en vink borde inte resultera i skadegörelse.

DaLorD skrev:
Tur är ju att alla som hänger på detta forum är så jävla bra och duktiga... säkert ingen som åker för fort heller..!!! :arsele

Köra för fort och slå sönder folks bilar är att likställa från och med nu.

P@trik skrev:
Hade han hytt med näven eller pekat finger åt dig hade jag nog förstått bättre.
Men ett leende och en vink borde inte resultera i skadegörelse.

Det var mer som en "lång-snabel-vink" om du fattar vad jag menar....

DaLorD skrev:
Japp, vi är bäst och bryter aldrig mot några trafikregler :D

Kan förstå om du blev förbannad, jag har själv jävligt kort stubin i trafiken.
En gång vart jag lite osams med en snubbe och slet upp mitt medhavda basebollträ (ung och dum) för att visa att han skulle passa sig.
Några minuter senare (han körde om mig) ser jag en galning mitt i vägen med ett fälgkors :skrämd
Gissa om jag svängde av vägen direckt! :D

DaLorD skrev:
Det var mer som en "lång-snabel-vink" om du fattar vad jag menar....

Dåså, en sådan vink måste resultera i sönderslaget fordon.
I och för sig så börjar jag vackla i min uppfattning nu, spelade han lustig kan han gott ha sin jävla plåtskada. Om han inte spelade lustig så var det tarvligt. :)

Nyheter
Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D

H-D presenterar nya Deadwoo...

Sommarauktion hos Antiqueweb

Svenska Antiqueweb avslutar...

HJC stärker kundrelationen

Pressrelease från HJC Helme...

Sportsterbygge i nästa nummer

I Allt om MC nummer 8 komme...

Dags för gräsgasa hos Hydet