Mordhotar tecknarna till Muhammedbilderna

smart av aftonbladet att blåsa upp det. det är ju inte så att fler får reda på det om de skriver om det :rolleyes:

-Rosen- skrev:
smart av aftonbladet att blåsa upp det. det är ju inte så att fler får reda på det om de skriver om det :rolleyes:

Jag håller med. Men man gör allt för att sälja fler tidningar. Därför är det ju inte så ovanligt att media förstorar upp allt. :kulspruta

De i branchen får nog reda på det ändå, så oroa er inte.

-PLM- skrev:
De i branchen får nog reda på det ändå, så oroa er inte.
det är sant, men nu får ju alla reda på det. kan säkert vara många som är sugna på att fixa lite cash.

Vem faan vill ha en toyota om man får dom pengarna....

ultimate_TF skrev:
:tummenupp
Skönt att få höra åsikter från några som inte förspråkar terrorism. Jag tror nog att merparten av alla muslimer ställer sig bakom vad de skriver på sidan.

snart kanske de äter kristna till frukost :näsblod

"i samband med att protester mot de danska nidbilderna av profeten Muhammed övergick i våldsamheter mot kristna"

"Ungefär 15 personer dödades av demonstranter och elva kyrkor har bränts ned, sade polistalesmannen Haz Iwendi till AFP."

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=148&a=522631&previousRenderType=6

Jaha.. Kan någon svara på varför alla länder är så rädda för dom jävla svinen?
Varför inte bara bomba alla jävla muslimer så är det slut på allt bråk i värden sen! Eller om man förbjuder alla religoner helt.. För det är faktist 2006 NU :4skrika Och det finns ingen/inga gudar!!! :mad: :argpådato :huvet

Mögel skrev:
Varför inte bara bomba alla jävla muslimer så är det slut på allt bråk i värden sen! Eller om man förbjuder alla religoner helt.. För det är faktist 2006 NU :4skrika Och det finns ingen/inga gudar!!! :mad: :argpådato :huvet

Jo, visst. Bomba USA istället. Samma problem löst på ett annorlunda sätt.

Idiot.

Mögel skrev:

För att dom är överallt.

Finns här på SH med. Bla.. jag :7peta

Herkules skrev:
För att dom är överallt.

Finns här på SH med. Bla.. jag :7peta

Även jag är hobbymuslim. Är inte troende, och inte heller någon i min släkt direkt. Men bara för att folk förväntas att man ska tro på något så har jag sagt att jag är muslim bara för att jag inte vill visa mig svag eller på något vis nedverdera islam. Detta gjordes under min skoltid.
Det var inte speciellt lätt att förklara att inte alla muslimer är onda när WTC blev till spillror 2001.. Det dog väl under 3000 oskyldiga där.
Åren efter i Afghanistan dog det 10000-tals. Men ingen tänker på de.
Ett västerländskt liv är ju mycket mera värt som bekant.

Vad som händer "de där borta" är det ju inte så noga med..

Men jag är iallafall glad att jag fick en föredetta halvnazisympatitör att få mer normala värderingar. Han bara tog för givet att alla invandrare/mulsimer var onda av naturen..

Blir mörkrädd ibland av vad folk är kapabla att göra utan att tänka sig för. Och det gäller människor av alla dess religioner och slag..

Vi lever i nuet med media och allt vad det innebär. Kan ni då tänka er vad dagens media kan åstadkomma för ett land? Är det en diktatur kan han styra landet precis som han vill..

Men självklart. Det är ju så mycket lättare att tro att det dött så många människor bara pga några bilder.. Självklart finns det de som borde straffknullas till döds också. Men det finns ju sådana överallt..

Mögel skrev:
meanr du att det aldrig funnits eller att det inte finns nu för att vi är så upplysta eller vad menar du :va

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti