Video Mordförsök på motorcyklist

Du tror inte att han får svara upp för det här hos sin arbetsgivare när skadeanmälan och rapport kommer eller?

Vem fan är du att dömma honom utifrån en film på nätet och sen beklaga dig hos hans arbetsgivare när du inte har all fakta. Skärp dig!

filmen säger väl sitt..:fakta

ISS = Islamiska-Staten-Sverige :D

I Skadeanmälan så kommer det ju inte stå att bilisten troligen mejade ner motorcyklisten avsiktigt....

Det var nog mera en "Heders-trafikolycka" :arsele

När Chaufförer hos stora bolag beter sig illa så vill arbetsgivaren att folk rapporterar det...

Att vålla en olycka är ett brott... att rapportera en anställd med ett olämpligt beteende är inte det...

mvh

Jag tror faktiskt inte att en moppe skall köra där på den aktuella sträckan.
Dvs inget fordon ska enligt reglerna befinna sig där.

Jag uttryckte mig otydligt. Säg att det var en annan sträcka där det var kö, och mopeder får köra. Och det varit en moppe som faktiskt SKA köra i vägrenen och han svängt in framför. Undrar hur de vinklat det då?

Jag uttryckte mig otydligt. Säg att det var en annan sträcka där det var kö, och mopeder får köra. Och det varit en moppe som faktiskt SKA köra i vägrenen och han svängt in framför. Undrar hur de vinklat det då?

Ja. Det är ju lite svårare. Med tanke på hur dålig koll journalister har på vad man får och inte får göra så är det ytterst osäkert om dom hade gjort en korrekt bedömning i det läget.
Det hade säkerligen låtit ungefär likadant då vilket ju hade varit direkt felaktigt.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT