moraltanternas skräck (film)

Status
Ej öppen för fler svar.
Jag uppmärksammade också att det såg ut att gå jävligt långsamt i 200.

Tråkig film förövrigt... Jag hade hoppats på nåt jätte fräckt men de där upprör väl knappt moraltanterna...

allt jag tänkte på om filmen är sagt, förutom en sak & det var ju att texterna rockade phett ! :banana

trist att det ska bli pajkastning på en ggn. i mina ögon är GR en "galen jävel" som ändå har koll på vad han gör :) han kan köra & har bra mkt mer koll på trafiken än många andra (ser ut som så på filmerna iaf)

RoggeR6 skrev:
Och vad är du för ett litet svin som kan sitta och längta efter att en mc-broder ska klota in i en bergvägg? :kocko :kocko Hadde jag haft dig bredvid mig när jag läste detta så hadde det blivit intensiven för din del. :kulspruta :machinegu
Ehhh, först är du arg på twinner för han önskar nån annan olycka o sen ska du skicka honom till intensiven? Tur du inte e född med svans för då hade du nog spenderat dagarna i ända med o jaga den...

Så jävla skönt intro till filmen :tummenupp filmen isig var helt ok.

:felämne

Jag bara undrar en sak ang hojfilmer generellt, är det nån slags lag på att man måste ha så cool, tuff och hård musik som möjligt till en hojfilm? Det blir grymt underhållande med humoristisk touch och mindre hardcore om man väljer nån helt udda låt anser jag. Har sett några filmer med helt otippat musikval som varit grymt bra.

Vadå sitta rakt upp? Fan, med huvudet i fartvinden, det måste fan vara farligt för nacken typ... Shit... Skaffa mindre kamera eller nåt!!

:)

HanneZ skrev:
Ehhh, först är du arg på twinner för han önskar nån annan olycka o sen ska du skicka honom till intensiven? Tur du inte e född med svans för då hade du nog spenderat dagarna i ända med o jaga den...
Så du blev inte alls upprörd över att läsa att han längtade efter att få se killen köra ihjäl sig( vilket hadde varit det ofrånkommliga om han klotat in i en bergvägg i den farten ). Jag blev jävligt arg då jag f.ö känner filmmakaren och detta visade jag med att skriva som jag gorde.

Krävs mer än den där åkturen för att väcka liv i moraltanterna. Såg ut som en vanlig tur till fiket ungefär.

Denna tråden är omöjlig att hålla reda på. Och LÅSES.

Flera banningar har skett pga detta.

Kommer inom kort skriva om reglerna lite och hjälpa er att bli påminda om HUR man uppför sig utan att attackera varandra med påhopp hit och dit. Skamsligt är vad det är.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back