moraltanternas skräck (film)

Status
Ej öppen för fler svar.
Måste vara något fel på hojen, den går ju knappt över 250.

Trevlig film att titta på(påminner om min körning). Men jag förstår inte vad moraltanterna skulle ha emot den???

Öppna fina 90vägar hela tiden, att inte ligga 200 på sånna är svårt, inte extremt som kanske filmmakaren vill att det ska framstå som. Gick kanske lite fort på någon 50sträcka(eller såg jag fel) men annars precis som vilken tur upp mot landet som hellst.

Fan vad oproffsig film, den börjar med ca 6st stavfel, särskrivningar mm. :hihi
Innehållet i filmen är ju inte jättebra. Förutom diverse idiotomkörningar och fortkörningar inne i tätbebyggt område så tycker jag filmen speglar en relativt vanlig körning. Det som fick mig att hålla ut genom hela filmen var filmmusiken som var riktigt bra. :tummenupp

Rubriken är inte i paritet med innehållet i filmen. Medioker körning och en töntigt formulerad inledning.

jo, just det. det är ju bara coolingar på detta forumet som kör som gudar. i verkligheten så ger ni allt på er puch dakota :tummenupp

ska strö lite salt i såren på er. killen som kör har haft körkort i knappt ett år, första hoj; EN R1:a. skulle inte förvåna mig om han skenförsäkrar oxå och att han bara har mellankort :hihi

skulle citera någon groda längre upp men sket i det :banana

Ska man skratta eller gråta?

Kevorkian skrev:
Rubriken är inte i paritet med innehållet i filmen. Medioker körning och en töntigt formulerad inledning.

Är de ingen som förstår ironin i filmen? Alla här på sporthoj bara klagar o klankar ner på andra.. O allt som andra gör är SÅ dåligt... O antingen går de för snabbt o galet eller så går de alldeles för sakta...

Nä försök se de possitiva i allt i stället så kommer ni själva som personer att utvecklas o få ett rikare kvalitetsliv...

Kevorkian skrev:
Första filmen från Danne... lite stavfel o skit, men en hyffsad första film.. har sett betydligt sämre... :)

Är det bara jag som reagerar på att trots att han kör väldigt fort enligt hastighetsmätarn bara glider förbi bilarna, jag får inget intryck av fart alls. Ruskigt omdrevad kanske? :va

Lite småtråkigt att ha 10 minuter "åkamedfilm" så där i ett sträck. Blir mer underhållande om man blandar upp med lite andra klipp då och då. För övrigt kändes det som en rätt vanlig åktur faktiskt. Inte direkt rolig väg.
Men som första film är det väl helt ok. (säger jag som aldrig gjort en egen film) :rolleyes:
Bättre nästa gång säkert. :tungan

Hoztic skrev:
Är det bara jag som reagerar på att trots att han kör väldigt fort enligt hastighetsmätarn bara glider förbi bilarna, jag får inget intryck av fart alls. Ruskigt omdrevad kanske? :va

Jo, när du säger det så. :va
I 250 blås borde bilarna som blir omkörda svischa förbi liiite snabbare faktiskt.
Menee, vem vet, dom kanske kör ruskigt fort dom oxå? :tungan

SuperKnutte skrev:
Jo, när du säger det så. :va
I 250 blås borde bilarna som blir omkörda svischa förbi liiite snabbare faktiskt.
Menee, vem vet, dom kanske kör ruskigt fort dom oxå? :tungan

Tänkte på samma sak.. när han kör på 70-vägen (?) och mätarn visar 160 så bara glider han förbi bilarna jättesegt :va

Är det en 600 eller 750? "Känns" ju så iaf.

Såg för övrigt ut som en vanlig åktur (+20 km/h :tungan ). :tummenupp

Dom vägarna har man kört mycket på =) Gick väl väl bra genom Valje, och några omkörningar som är lite chansartade.. men kul film! Vem kör??

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back