Moraltanter vs alla vi andra!

PimX

Ny medlem
Gick med
4 Oct 2011
Hoj
Suzuki GSXR 750 L0
Hej! I denna tråden vill jag ha litta roligt snack mellan moraltanter och alla vi andra. Hoppas detta blir en rolig tråd som man kan få många roliga garv av! :D Så let the war begin!

Härligt med fler som gillar kinky! Wet? VaRTT BOR DU?

Du måste ju komma med ett statement som upprör först typ : jag gillar att köra i 398 km/h på bakhjulet utan avgasrör utanför ditt barns dagis och urinera på söta hundvalpar med dom senaste fräna mc-huligankläderna på mig. Alla andra är kärringar. Moralprat undanbedes!!

jag gillar att köra i 398 km/h på bakhjulet utan avgasrör utanför ditt barns dagis och urinera på söta hundvalpar med dom senaste fräna mc-huligankläderna på mig. Alla andra är kärringar. Moralprat undanbedes!!

Hade du skinnställ på dig?

När jag ser skylten "här kör vi mjukt", skrattar jag mitt ondskefullaste skratt så det dånar i hjälmen, innan jag kopplar ur och rullar igenom området. :yoparty

När jag ser skylten "här kör vi mjukt", skrattar jag mitt ondskefullaste skratt så det dånar i hjälmen, innan jag kopplar ur och rullar igenom området. :yoparty

Sist jag åkte in på en väg där det stod så var hela vägbanan täckt av grus, så jag passade på att träna på gruskörning med mycket gas och kanande med bankänden. :banana
Även om det gick långsamt...

Jag brukar puttra runt i stan och leta en lång rad med parkade bilar. Trean 2k varv och ge fullt.. Alltid är det nåt larm som går. :)

Fan va jag är cool!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Alltså fattar ni inte hur jävla mycket ni förstör för oss andra hojåkare! Alltså, här jobbar vi och kämpar med att bli allmänt accepterade och så kommer det såna som ni och bara tänker på er själva. Tänk på kollektivet för fan. Och glöm inte gå med i facket.

Det bästa med att vara lärare är att man kan lära ungarna vilka lagar som är bra att följa och vilka de kan skita i...

Du måste ju komma med ett statement som upprör först typ : jag gillar att köra i 398 km/h på bakhjulet utan avgasrör utanför ditt barns dagis och urinera på söta hundvalpar med dom senaste fräna mc-huligankläderna på mig. Alla andra är kärringar. Moralprat undanbedes!!

Exakt. Den här tråden kommer självdö inom kort.......

Sist jag åkte in på en väg där det stod så var hela vägbanan täckt av grus, så jag passade på att träna på gruskörning med mycket gas och kanande med bankänden. :banana
Även om det gick långsamt...
Bankänden? :va

SH är väll moralborgens högland? Så länge det gagnar SH kollektivet alltså.
Vi håller alltid med tråd-skaparen oavsett om han sålt eller köpt.
SH:aren är blå, vill inte betala för allt annat white trash där ute, men när det gäller försäkringspremien är det orimligt att den egna gruppen ska göra rätt för sig.
Outlaws ska helst skjutas eller åtminstone få stryk, så länge det inte är fortkörning på 70 och uppåt. Då är det fel på lagarna och inte SH kollektivet. :fyllisar

Jag konstaterar bara att det är de som bor i området som kör mjukt, vi övriga på genomfart kan köra hårt, deras val resp mitt val, men bra att de upplyser så att jag kan planera min körning :tummenupp

Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna