[moralmode]

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
Ja jesus.

Folk har en egen vilja, alla är vuxna, lägg dig inte i vad andra gör osv osv.... Visst, kör för det.

MEN, någon måtta på hur taskigt omdöme man har borde man väl ändå kunna kräva. Jag körde just förbi det stora rödljuset i början på avenyn, jag kom norrifrån. Precis när jag kommer fram blir det grönt och våra två vänner, den ena på en retta eller r6 blåser på rätt friskt. Den andra sitter på en hornet, med skjuts. Ingen har skyddskläder. Halvvägs genom korset, alltså innan ett väldigt stort övergångsställe bestämmer sig vår hjälte på horneten att dra upp cykeln på bakhjulet. Dra är nu rätt ord, för han kör med off-on-metoden, samtidigt som med han med en mycket bestämd min (ser kul ut för övrigt) sliter tag i styret för allt vad han är värd och lyckas få upp skiten från backen. Grejen är den att när han kommer upp en bit (en liten bit) skiter han ner sig totalt, kör off-metoden vilket innebär att hojen går ned med ett brak och passageraren håller på att studsa av samtidigt som han sicksackar över hela vägen.

Snyggt jobbat! :rolleyes:

Världsklass!!! Var det full gas och ut med kopplingen som gällde eller? Det funka jävligt bra met min gamla MT5. Honda som Honda lol :cool:

*/ ?>
Nyheter
Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back