Moralfritt!

dettta är helt klart det bästa som har hänt sidan :tummenupp

nu slipper man alla moralkärringar och gnällrövar som spyr gall över alla som faktiskt vill ha lite kul med hojen. :cool:

ja jevvlar!!! .. i sommar kommer det att smälla!! hehehe

eldklingan skrev:
dettta är helt klart det bästa som har hänt sidan :tummenupp

nu slipper man alla moralkärringar och gnällrövar som spyr gall över alla som faktiskt vill ha lite kul med hojen. :cool:

Vadå? Är det jobbigt att folk ser att ni är oansvarig nötter som inte tar ansvar för era vettlösa handlingar? Är det tufft det?
Sanningen svider.

Testar Ravetrancers snabbhet.

Inge mer Goodstuff, eller Chris Ash. Inget personligt.. eller.. kanske det ar.. hursomhelst, ni ar blockerade..

Eftersom vill inte vill ha moraltanter, sa har jag blockerat alla moraltanter fran detta omrade.. om nagot mer visar sig har, som ar moraltant.... sa kommer dem bli sparrade ifran detta forum.

Swedie skrev:
Inge mer Goodstuff, eller Chris Ash. Inget personligt.. eller.. kanske det ar.. hursomhelst, ni ar blockerade..

Eftersom vill inte vill ha moraltanter, sa har jag blockerat alla moraltanter fran detta omrade.. om nagot mer visar sig har, som ar moraltant.... sa kommer dem bli sparrade ifran detta forum.
muuuuuuuhhhaaa du är kung :bow

här ska vi ha det lugnt o mysigt o skryta över våra bedrifter på ett hjul o massa annat adrenalinförhöjande..... :)

Swedie skrev:

Jag är oxå moraltant, jag vill oxå bli blockerad :rolleyes:

Men vafan,,, Ni föder ju fram potentiella premiehöjare i detta forum...
Omoraliskt my ass.
Upphör genast med denna osolidariska verksamhet!

Swedie skrev:

jag åsså? jag har inte sagt ett knytt här än.. fast nu gjorde jag det liksom ändå..

/B

Nyheter
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra

Att köra motorcykel handlar...

Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...