Rogerr
Radical Touring
micke.a skrev:Jag vet inte vad jag gnällt om![]()
+ 1 st Racer 600 och en moppe racer som corben & Rogerr inte vill sätta ihopa

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
micke.a skrev:Jag vet inte vad jag gnällt om![]()
Rogerr skrev:+ 1 st Racer 600 och en moppe racer som corben & Rogerr inte vill sätta ihopa![]()
Hehehe, jag KAN inte sätta ihop denmicke.a skrev:Det är ju inget gnäll utan det är![]()
Dessutom så har ni fortfarande inte betalt denRogerr skrev:+ 1 st Racer 600 och en moppe racer som corben & Rogerr inte vill sätta ihopa![]()
GSXR1100R skrev:Dessutom så har ni fortfarande inte betalt den![]()
Vad snackar du nu för dynga?GSXR1100R skrev:Dessutom så har ni fortfarande inte betalt den![]()
Hmmm det va väl ni som köpte vårat gamla lik, eller va det KurvisCorbenDallas skrev:Vad snackar du nu för dynga?![]()
Jag kommer in och betalar, det verkar ju funka nu.jtds skrev:Host host batteri
Nope, det var ikke vi. Vi köpte vårt lik i dom djupa skånska skogarna nånstans.GSXR1100R skrev:Hmmm det va väl ni som köpte vårat gamla lik, eller va det Kurvis![]()
Då ska jag klämma Kurvis på pistolerCorbenDallas skrev:Nope, det var ikke vi. Vi köpte vårt lik i dom djupa skånska skogarna nånstans.
Inte lätt att få betalt när du inte ens kan ha koll på vem du sålt till...![]()
jag e himma hela denna vecka & försöker fostra valpenGSXR1100R skrev:Jag kommer in och betalar, det verkar ju funka nu.
Jonas gjorde ett kalasjobbjtds skrev:jag e himma hela denna vecka & försöker fostra valpen![]()
blev tanken bra efter lacken???
CorbenDallas skrev:Hehehe, jag KAN inte sätta ihop den![]()
Rogerr skrev:Hur det än är så måste det handlas en del om det ska bli något som helst liv i den.
Mr K skrev:men där ska väl vara en liten sportslig chans för de lagen som inte har pengar att köra en "riktig" mopperejser ....
Jag röstar på att vi skippar alla regler, kör med valfri moppe, max 70cc så att detta blir av.Miss Ullis skrev:va e det för skit snack den moppen på bilden är krockat skrot som har kostat mej 2700 ink en trim cylle och ett avgassystem, vad har ni lagt ner ì pengar på er veteran moppe? bara för att det e gammalt piss betyder det inte att det e billigare....
en "riktig moppe rejser" ser inte ut som den ram snea moppen som e på vår bild.... kasst att man ska behöva lägga pengar på gammalt skit för att få va me. /BRINK
GSXR1100R skrev:Jag röstar på att vi skippar alla regler, kör med valfri moppe, max 70cc så att detta blir av.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |