Moppepojkar?

Jag hälsar alltid tillbaka. Tänk er själva när ni var 15 och drömde om att åka stor hoj och sen kommer en sån "tuff" kille förbi och dessutom hälsar han på er? :hihi

De e bra för återväxten.

*Edit, förövrigt hälsar jag på cykelpojkar som inte fyllt moppe också

Henkepenk skrev:
2085973 Tog en sväng idag efter att jag hade monterat motardkitet på hojen. Kör en bit, sen möter jag en moppepojke på en liten sketen moppemotard. Han ser mig, och.... Nickar! Som en hälsning. Är det fler som kör motard som har råkat ut för att moppepojkar misstar dem för en moppe eller är det moppepojkarna som vill vara med de stora pojkarna och leka?

Jag tror att det hela är mitt UFO-framlyses fel. Har sett sånt på flera moppar. Måste fan byta, så här kan det inte fortsätta.

jag tror dom flesta av dom bara vill vara med de stora pojkarna,, dom tycker att ni nog har något gemensamt ;)

Whatever, det är inget att bry sig om. Om man kan göra en 15-åring glad genom att hälsa så gör man väl det. Är alltid kul med folk som gillar ens hoj. Blev ett jävla snack om detta.

Jag är inte för fin för någon, jag behöver inte bli hälsad på av folk som kör R1 och är coola, jag bryr mig egentligen inte om att moppepojkar hälsar på mig, jag kan tydligen inte heller skriva inlägg med lite ironi.

Fin dag idag i GBG, vore toppen att köra en runda. Men aj vad bakis man är. Suck.

Henkepenk skrev:
2087058 Fin dag idag i GBG, vore toppen att köra en runda. Men aj vad bakis man är. Suck.
Du är säkert inte ett dugg bakis, du är bara rädd för moppepojkarna och deras pinsamma vinkande. ;) :D

Alltid lika kul att retas lite. :tungan

Olof Eriksson skrev:
2086945 Jag hälsar alltid tillbaka. Tänk er själva när ni var 15 och drömde om att åka stor hoj och sen kommer en sån "tuff" kille förbi och dessutom hälsar han på er? :hihi

De e bra för återväxten.

*Edit, förövrigt hälsar jag på cykelpojkar som inte fyllt moppe också

När hälsar du? Då du tuffar runt på gocartbaner och liknande ;)

Rondellen skrev:
2087227 När hälsar du? Då du tuffar runt på gocartbaner och liknande ;)
Precis! Det blir ett jäkla hälsande när man är ute å tävlar på banan :näsblod

Nä men det händer väl att jag är på gatan ibland...

Henkepenk skrev:
2085973 Tog en sväng idag efter att jag hade monterat motardkitet på hojen. Kör en bit, sen möter jag en moppepojke på en liten sketen moppemotard. Han ser mig, och.... Nickar! Som en hälsning. Är det fler som kör motard som har råkat ut för att moppepojkar misstar dem för en moppe eller är det moppepojkarna som vill vara med de stora pojkarna och leka?

Jag tror att det hela är mitt UFO-framlyses fel. Har sett sånt på flera moppar. Måste fan byta, så här kan det inte fortsätta.
du har ju en ttr, hur kan någon missa den kanonen som de kallar ljuddämpare (förstå mig rätt, den är najs :) ) :confused:

Klart man drömde om tung hoj när man var moppegrabb. Man låg ju slickad på tanken på dt50n och försökte luta i kurvorna och drömde om brutala accelerationer ut ur kurvorna.

Om bara den där lilla mätarnålen vill röra sig lite till....

-Rosen- skrev:
2087290 du har ju en ttr, hur kan någon missa den kanonen som de kallar ljuddämpare (förstå mig rätt, den är najs :) ) :confused:

Det är en jävla puffra ja, fast den är utbytt mot ett Leovince x3. Lite mindre, mycket elakare ljud.

Jag hälsar inte på någon. Jag ser så jäkla dåligt så innan jag ser att jag möter en MC eller annat har dom åkt förbi mig. :jisses

ärhh det e bara och hälsa och vara glad!! :tummenupp
här i våran lilla håla e de nästan bortskämda att man levererar en whellie varje gång de visar me hela kroppen att de vill se en...

ozeo skrev:
2086940 jag jagade en motard moppe häromdagen..
jag fick ge upp.
han körde fööööör olagligt..
men satan vad moppen gick :D
han va nog uppe i 100km/H ett par ggr o då va detta i stada :rolleyes:
Jag blev omkörd av två moppar...De hade näsan så långt ner i tanken att de aldrig såg 30 skylten och inte vinkade de heller :D

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon