Moppefukko blir prejad av polis

Man ser ju inte vad som händer. Stannar dom och ramlar eller vad? Direkt det tar stopp så hör man ju polisen komma och skrika, så dom kan ju knappast ha kört åt helvetet i full fart iaf.

får pålisen verkligen jaga folk som kör 2 taktare? e inte de miljöfarligt?:rolleyes:

Man ser ju inte vad som händer. Stannar dom och ramlar eller vad? Direkt det tar stopp så hör man ju polisen komma och skrika, så dom kan ju knappast ha kört åt helvetet i full fart iaf.

Nä de är kasst filmat, men om titeln inte ljuger för mycket så ser väl polisen en lämplig plats för de att få de av vägen å sen skälla ut de på skånska :D

Edit: Jag står helt på polisen sida i de här fallet, kul att vissa tror på "släng hjälmen" myten fortfarande :)

Last edited:
Shit vilken tur att dom fick stoppa dom i tid! Vem vet hur det annars kunnat sluta. Massa kredd till polisen som prejade dom farliga brottslingarna. Hoppas dom slog sig ordentligt.

När jag var 14-15 år så kom vi inte ens på tanken att trimma eller skjutsa på moped. Vi stannade alltid när polisen försökte stoppa oss.

LTP

Jävla idioter... Var det inte samma grabbar som la upp någon jävla "musikvideo" om sagda snut där språket inte var så lite fult?:va Har för mig att den var med i förra tråden som den här filmen var uppe i, men sen togs den tydligen bort från tuben eller hur det var... Någon mer som minns?

en dag växer moppefuckot upp, skaffar sporthoj, blir medlem i sh och postar youtubevideos på moppefuckon...

Ja, vi kanske skulle värna om återväxten och uppmuntra sånna här videoklipp. Tänk vilken erfarenhet han kommer få med filmandet! :yoparty

Tycker polisen som skriker låter som Emils pappa från Emil i Lönneberga haha :) FÖRGRÖMMANDE UUNGE!!

Sen kan man ju tänka lite på andra länder hur poliser agerar i trafik-jakter. Om det hade funnits likadana regler för mopeder i USA så kan jag ge mig faaan på att poliserna där hade gjort vad som krävdes för att få stopp på folk som kör osm idioter

Jävla idioter... Var det inte samma grabbar som la upp någon jävla "musikvideo" om sagda snut där språket inte var så lite fult?:va Har för mig att den var med i förra tråden som den här filmen var uppe i, men sen togs den tydligen bort från tuben eller hur det var... Någon mer som minns?

Stämmer.

Låt oss nu tänka tanken att det istället varit en kille på MC.....

Med dessa ganstas så får vi isf nog tänka i banorna med stulen MC utan hjälm. :adnangangsta

Och vad gör man med hojtjyvar...

Shit vilken tur att dom fick stoppa dom i tid! Vem vet hur det annars kunnat sluta. Massa kredd till polisen som prejade dom farliga brottslingarna. Hoppas dom slog sig ordentligt.

När jag var 14-15 år så kom vi inte ens på tanken att trimma eller skjutsa på moped. Vi stannade alltid när polisen försökte stoppa oss.

LTP

:D

Ja, precis. Tur att såna tungt kriminella stoppas. :rolleyes:

Fan vilka muppar det sitter här som i princip önskar livet ur små fjortisar som kör trimmad moppe(:skrämd) Precis lika tuffa som snutten är när det gäller små taniga obeväpnade vanliga killar men när det kommer riktiga kriminella vågar de knappt ens titta på dem om inte Nationella insatsstyrkan har anlänt.

:D

Ja, precis. Tur att såna tungt kriminella stoppas. :rolleyes:

Fan vilka muppar det sitter här som i princip önskar livet ur små fjortisar som kör trimmad moppe(:skrämd) Precis lika tuffa som snutten är när det gäller små taniga obeväpnade vanliga killar men när det kommer riktiga kriminella vågar de knappt ens titta på dem om inte Nationella insatsstyrkan har anlänt.

Skönt å höra att du är konsekvent....:tummenupp
14åringar som kastar sten i nån förort skall skjutas men moppefuckon skall klappas på huvudet och sjunga Kumbaja runt lägerelden....

Skönt å höra att du är konsekvent....:tummenupp
14åringar som kastar sten i nån förort skall skjutas men moppefuckon skall klappas på huvudet och sjunga Kumbaja runt lägerelden....

Det är en ganska stor skillnad framför allt i vad moppefuckot resp. stenkastaren har för önskemål om att påverka/skada sin omgivning.

Stenkastaren har för avsikt att skada och/eller förstöra egendom vilket knappast moppefuckot har.

Låt oss nu tänka tanken att det istället varit en kille på MC.....

"Men då får man ju inte jaga!!!!1!!!!!!"
"Vilka puckon dom där poliserna är som jagar en mc!!!! Dom borde skjutas!!!!"
"Sånt orsakar ju onödiga olyckor och sånt, hojåkaren kan ju dö."
"Dom kör ju ifrån polisen för det finns ingen bana!!!!"

/SH.com-mentalitet

Det är en ganska stor skillnad framför allt i vad moppefuckot resp. stenkastaren har för önskemål om att påverka/skada sin omgivning.

Stenkastaren har för avsikt att skada och/eller förstöra egendom vilket knappast moppefuckot har.

Självklart är det så. Vem har inte kört trimmad moppe liksom? Jo just det...förmodligen den som i vuxen ålder väljer att köra Versys. :lol

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg