Moppefuckostajl utan att anstränga sig

fjOrtizEn e ett FlokklEvanDe djUj typ zom OftA zynz vid ZkyMNing kjiNg McDONaldz, iBland ävEn zibyLLA gRiLLaR, i ztOra Gäng. hAnaRna
Kännz typ igen typ På diTT tupplIKnanDe läte å rödprikKIga anziktE dÄr jakteN pÅ dEn Mezt typ iq befRiandE typ tjeJen böRjaj me att ZPelA Upp Zin
zEnAzte jinGziGNaL PÅ mobilen...... *ler* honoRNa kÄNnZ igeN på zina öVerzminka, typ konztgjorda utzEENdEn å rOZa ztrinGtrozor typ ZoM
hÄnger zTrax UNdEr armhåloJna.. AZZå bYxorNa typ i barnzTOrlek typ e ofTa vANLit.. *ler* typ fJoRtizen typ kAN UpplevAz Zom eTt mykKet ztöRande Djuj Då
De UNder ziN vanDjIng Genom zamHälleT typ kan utztöTA Zig höga ’’paJningzläten’’..... OftA typ i fOrM typ av zVojDOMAr zå zom t.eX..... typ TöNT...... *skrattar* HorA
Ozv..... *ler* AntaLEt av deZza djur typ har ökat MajKANt på zenaje tiD VIlKeT haR typ lett typ te en het diZkuzzion typ oM d e mÖJlit atT bÖrja zkjUta DeLAr typ Av PopulAtionen.

Fifazen va zKit AKUl, maN typ KännER zig typ minzt 10 år yngRE typ Juh *ler*

jA BA tYkker d e ganzKa tazkit att gÖra typ Zå här Mot DeNna ZmHälLZgruPpeN, dom HaR oKkZå KÄnzlor....... bA fÖr att dOm kanzKE inte zkriVEr å betEr zoM "vuxna" zå ZkalL typ vi iKkE typ FöJlöJliGa dom..
zkÄmZ typ på er..... *skrattar*

:rofl :rofl

Hultan skrev:
jA BA tYkker d e ganzKa tazkit att gÖra typ Zå här Mot DeNna ZmHälLZgruPpeN, dom HaR oKkZå KÄnzlor....... bA fÖr att dOm kanzKE inte zkriVEr å betEr zoM "vuxna" zå ZkalL typ vi iKkE typ FöJlöJliGa dom..
zkÄmZ typ på er..... *skrattar*
fan vA JobBIt d e me FOlk zom hAr långa ZiGnaTurEr, på flEra typ RadeR, zoM typ man Måzte läza bläddRa fÖRBI varje gÅnG typ dOm har gjojT etT iNlÄgg!!!! *ler*

sandstream skrev:
fan vA JobBIt d e me FOlk zom hAr långa ZiGnaTurEr, på flEra typ RadeR, zoM typ man Måzte läza bläddRa fÖRBI varje gÅnG typ dOm har gjojT etT iNlÄgg!!!! *ler*
Hörrödudu.. Låt min signatur vara ifred... :)

Hultan skrev:
Hörrödudu.. Låt min signatur vara ifred... :)
Du får ha vad du vill så länge jag får vara irriterad på den :D

Ett tips kan ju vara att lägga tex "Jag behöver" och "Instrument..." på samma rad :)

sandstream skrev:
Du får ha vad du vill så länge jag får vara irriterad på den :D

Ett tips kan ju vara att lägga tex "Jag behöver" och "Instrument..." på samma rad :)
Nope, det skall vara som det är.. Allt för att vara en nagel i ögat på dig... :hoppa

Edit/
Såååååååå , nöjd? :)

Last edited:
Nyheter
Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D

H-D presenterar nya Deadwoo...

Sommarauktion hos Antiqueweb

Svenska Antiqueweb avslutar...

HJC stärker kundrelationen

Pressrelease från HJC Helme...