Moppefuckon

Karin

crash and burn girl
Gick med
21 Apr 2005
Hoj
ZX9 -98
Har precis kommit hem å har dörren halvt på glänt. Husan står utanför å är snygg. 3 tonårsgrabbar, 1 av dem på
vespa/eu-moppe/whateveryouwannacallit, går/åker lite sakta upp för backen utanför där jag bor. Då en av dem säger:
"Kolla in den där Husbergen! Förstå va snygg den är! Det där är en sån där 125:a. Sån ska jag också ha."
Suck. :död
Jag hade precis krängt av mig skinnstället å hade bara t-shirt å trosor på mig så jag kunde inte ut å skälla ut dem heller! (kanske hade blivit stort jubel om man kom ut så, vad vet jag...)
Nu måste jag ut å åka igen å köra över deras fula vespa.

Husabrud skrev:
Har precis kommit hem å har dörren halvt på glänt. Husan står utanför å är snygg. 3 tonårsgrabbar, 1 av dem på
vespa/eu-moppe/whateveryouwannacallit, går/åker lite sakta upp för backen utanför där jag bor. Då en av dem säger:
"Kolla in den där Husbergen! Förstå va snygg den är! Det där är en sån där 125:a. Sån ska jag också ha."
Jag hade precis krängt av mig skinnstället å hade bara t-shirt å trosor på mig så jag kunde inte ut å skälla ut dem heller! (kanske hade blivit stort jubel om man kom ut så, vad vet jag...)

:rofl

Dagens I-landsproblem... :tungan

UrbanTiger skrev:
E PMS, LR :gnissla

Du skulle gått ut som du va och skrämmt livet ur dom :tuttar
"Åååh fifan, kolla bruden! Hon är en såndär MC bryyyd, en sån vill jag också ha!"

Husabrud skrev:

Festligt, husas 125:or är asgrymma :yoparty

Solid snake skrev:
"Åååh fifan, kolla bruden! Hon är en såndär MC bryyyd, en sån vill jag också ha!"

-Shit, en sån där mc-brud! Hon är säkert lesbisk och livsfarlig, tror jag de hade tänkt

Haha, fan va roligt det lät så när du berättade det, men hade man hört att dom kallade ögonstenen för 125:a så skulle det nog blitt :fatta!

An3Azz skrev:
Haha, fan va roligt det lät så när du berättade det, men hade man hört att dom kallade ögonstenen för 125:a så skulle det nog blitt :fatta!
Din TL ser ut som en 125a, bring it ooon!!!! :D

:lol Hade samma "problem" i går. Det kom förbi tre killar i 12-årsåldern när jag hade tagit ut våra motorcyklar och de stod parkerade på gatan. Det var bara att snällt svara på alla frågor.

"nämen guuuuud va finnnnnna dem är.. Vilken är din?
Hur fort går den. Hur mycket kostar dem? Nämmmmen guuuuuuud va coooolt alltså.."

Tur för dem att de tyckte att min var snyggast annars :fatta!

Last edited:
2fast4hjo skrev:
:lol Hade samma "problem" i går. Det kom förbi tre killar i 12-årsåldern när jag hade tagit ut våra motorcyklar och de stod parkerade på gatan. Det var bara att snällt svara på alla frågor.

"nämen guuuuud va finnnnnna dem är.. Vilken är din?
Hur fort går den. Hur mycket kostar dem? Nämmmmen guuuuuuud va coooolt alltså.."

Tur för dem att de tyckte att min var snyggast annars :fatta!
Sånt där är la bara trevligt? Lite värre när de kommer och säger att de ska dra en som bara fasen.

Då blir man lite less.

Jasså det är så de gör med era hojar.

Jag hade min på gatan mitt i stan en kort stund en gång och när jag kom tillbaka låg det 2 killar som bugade till den :hihi
En grön/vit/blå ZXR400 - det var väl deras dröm eller nåt....

2fast4hjo skrev:
Klart man blev lite :rodnar . Bor i en litet samhälle där alla i princip känner alla så en pratstund får man alltid ta sig tid till.

Det är ett evigt :hej när vi åker genom Lyrestad :)
Hehe, ja så är det här också, alla småungar vinkar på en när man kör förbi. :)

Solid snake skrev:
Hehe, ja så är det här också, alla småungar vinkar på en när man kör förbi. :)

Här i Stockholm vinkar folk minsann också, medan de ropar uppmuntrande ord.

-PLM- skrev:
Här i Stockholm vinkar folk minsann också, medan de ropar uppmuntrande ord.
du menar med det där långa fingret?
:hihi

Sånna där probs har jag inte, när jag hade ER5:an var de många som undra om de va en 600/700:a och nu med gsx:en så frågar fler om de e en 750 än om de e en 600.
Jag tror de försöker smöra :D

Något överhastat att ge sin fanclub en avhyvling dock kanske... :7peta
Frågan är om de hade lyssnat eller bara stått å glott om du kom ut i den klädseln :hihi

I förra veckan kom det fram ett fyllo till mig, som gick från en busskur och korsade två filer när jag stod och väntade på grönt. Han frågade "hor monga kobick?" Trevligt. :) För mig är det ju snarare tvärtom annars, - "Oj, vilken stoooor motorcykel". Ingen som noterar att det är en mesig liten 2-taktare. :tungan

Du skulle ha gått ut å skrikigt på dom, det hade dom nog uppskattat. GiRlZ på mc är phett :tummenupp

AxlySM skrev:
I förra veckan kom det fram ett fyllo till mig, som gick från en busskur och korsade två filer när jag stod och väntade på grönt. Han frågade "hor monga kobick?" Trevligt. För mig är det ju snarare tvärtom annars, - "Oj, vilken stoooor motorcykel". Ingen som noterar att det är en mesig liten 2-taktare.
Vaddå mesig fet sam fan jöh :fatta!

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...