Har precis kommit hem å har dörren halvt på glänt. Husan står utanför å är snygg. 3 tonårsgrabbar, 1 av dem på
vespa/eu-moppe/whateveryouwannacallit, går/åker lite sakta upp för backen utanför där jag bor. Då en av dem säger:
"Kolla in den där Husbergen! Förstå va snygg den är! Det där är en sån där 125:a. Sån ska jag också ha."
Suck.
Jag hade precis krängt av mig skinnstället å hade bara t-shirt å trosor på mig så jag kunde inte ut å skälla ut dem heller! (kanske hade blivit stort jubel om man kom ut så, vad vet jag...)
Nu måste jag ut å åka igen å köra över deras fula vespa.
vespa/eu-moppe/whateveryouwannacallit, går/åker lite sakta upp för backen utanför där jag bor. Då en av dem säger:
"Kolla in den där Husbergen! Förstå va snygg den är! Det där är en sån där 125:a. Sån ska jag också ha."
Suck.
Jag hade precis krängt av mig skinnstället å hade bara t-shirt å trosor på mig så jag kunde inte ut å skälla ut dem heller! (kanske hade blivit stort jubel om man kom ut så, vad vet jag...)
Nu måste jag ut å åka igen å köra över deras fula vespa.

Hade samma "problem" i går. Det kom förbi tre killar i 12-årsåldern när jag hade tagit ut våra motorcyklar och de stod parkerade på gatan. Det var bara att snällt svara på alla frågor.
. Bor i en litet samhälle där alla i princip känner alla så en pratstund får man alltid ta sig tid till.
när vi åker genom Lyrestad