moppe film!!!

Aee skrev:
Du får ju inte åka på bakan me fötterna ni :P
nä men den rakan var för smal!! men den å så jävla klen me :arsele !! det går bättre med rd´n
ha re
 
nomolas skrev:
Koolt, bäst när du körde i ringar :tummenupp

jo det är rätt ok!! men den e så jävla svag blir bättre när jag weelar på rd men då går det sååå ruskigt fort! men jag hoppas att få en bra stunt sommar med många träffar och mycke lek (bränna gummi) och massa mer...

Ha D // Micke... NR:7
 
cross_micke skrev:
jo det är rätt ok!! men den e så jävla svag blir bättre när jag weelar på rd men då går det sååå ruskigt fort! men jag hoppas att få en bra stunt sommar med många träffar och mycke lek (bränna gummi) och massa mer...

Ha D // Micke... NR:7

Hehe, blir fint de :tummenupp
 
nomolas skrev:
Hehe, blir fint de :tummenupp

joo ra det blir det nog! du ska se jag har en 12à clock stälning till moppen me!! den är kul att åka med men jag måste för stärka den lite bara! :D
// NR:7
 
cross_micke skrev:
joo ra det blir det nog! du ska se jag har en 12à clock stälning till moppen me!! den är kul att åka med men jag måste för stärka den lite bara! :D
// NR:7

Pakethållare :fakta :hihi
 
folk och musik!! :kocko
hehe skojja

//Micke
 
Vad dagens ungdomar har det bra! Fina mopeder och videokameror. :tummenupp

På min tid fick vi samla tomburkar och flaskor för att ha råd med sås till moppen (en Cross Comet med Sachs-motor). :hihi
 
sandstream71 skrev:
Vad dagens ungdomar har det bra! Fina mopeder och videokameror. :tummenupp

På min tid fick vi samla tomburkar och flaskor för att ha råd med sås till moppen (en Cross Comet med Sachs-motor). :hihi

okej,, ja du jah vill inte lägga stålar på en AS fin moppe så jag har en cross och en rd mä!! men men det funkar!!

// Micke...NR:7
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top