Avanti
slingshot.cc
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- Suzuki GSX-R750, Suzuki GSX-R1100, Honda Hornet 900, Honda Foresight, Puch M50 Cross, Honda CR250, Yamaha TW200
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Avanti skrev:Tusen tack grabbar, keep 'em cooming.
Behöver också en manual, MBK Ovetto/Yamaha Neo's 50cc. Nånn som vet var jag kan hitta en sånn?
Det kunne jo hende at nånn hadde lagt ut den på nettet...Biturbo skrev:Vild gissning....
Yamaha center?
Eller valfri affär som säljer deras märken....
Det är inte så kul att åka sporthoj midt i stan, spesiellt inte när man bor ett ställe med ca 2 millioner innvånare och lika många bilar.ozeo skrev:varför moppe om man har hoj?
varför trimma en moppe då man kan åka hoj?
Avanti skrev:Det är inte så kul att åka sporthoj midt i stan, spesiellt inte när man bor ett ställe med ca 2 millioner innvånare och lika många bilar.
Bor man på landsbygden är det jo såklart en annan sak...
Jag kommer nog inte trimma så väldigt mycket, det enda jag kommer göra är ta bort en ring från variator'n. Jag köpte 50cc så att flickvännen också kunde köra den, hon har inte kort.ozeo skrev:jo men har du kort så köp en 125 scooter istället eller nåt sånt..inte sååå mycke dyrare..iaf inte efter alla trimprylar.
vet inte hur de e där men här i sverige är de lixom billigare o försäkra en 125 än en moppe![]()
Avanti skrev:Jag kommer nog inte trimma så väldigt mycket, det enda jag kommer göra är ta bort en ring från variator'n. Jag köpte 50cc så att flickvännen också kunde köra den, hon har inte kort.
Vi får se.. Oavsett kostade moppen 300 euro, blir inte mycket billigare än så..ozeo skrev:hon få väl skaffa då![]()
Avanti skrev:Har kjöpt en MBK Ovetto/Yamaha Neo's 50cc scooter, söker sidor ala sportmoppe.com med trimtips etc. Tacksam för tips![]()
En bild på skönheten:
Avanti skrev:Tusen tack grabbar, keep 'em cooming.
Behöver också en manual, MBK Ovetto/Yamaha Neo's 50cc. Nånn som vet var jag kan hitta en sånn?
ozeo skrev:varför moppe om man har hoj?
varför trimma en moppe då man kan åka hoj?
Heisann,Neos34 skrev:Det är underbar frihet, vissla förbi alla köer i stan, baxa upp moppen på trottoaren å parkera där, sen pipa iväg på cykelbanorna. Rena lyxen..
Sen är det ju bra myxket billigare också.. på 6L komma 14 mil.
slå det, om du kan?
Åååh Boped!!!!![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |