Moped&Motortjänst Nytt Namn! Northbike AB

succes

Vi är födda till att ha kul!!
Gick med
21 Mar 2004
Hoj
Det som finns ledigt..
Moped&Motor byter namn till Northbike AB.

Helgen 3-4 Maj är det invigning på nya namnet så det blir full fart med Provkörningar av alla 2008,
Nya CBR1000-08
Kawa ZX-10R över 200hk!
Z1000
ZZR1400 över 200hk!
NightRod special OSV..

Välkommen till en kanon helg.

www.northbike.se

Bifogat

• northbike logga_4f.jpg
    northbike logga_4f.jpg
    105.9 KB · Visningar: 55
  • NB_80x133_lansering_ST.jpg
    NB_80x133_lansering_ST.jpg
    98.1 KB · Visningar: 66
  • cbr1000 sidan.jpg
    cbr1000 sidan.jpg
    44.2 KB · Visningar: 52
  • ZX-10R.jpg
    ZX-10R.jpg
    69.9 KB · Visningar: 50
  • ZZR1400.jpg
    ZZR1400.jpg
    55.2 KB · Visningar: 48
Last edited:
Grymt! :yoparty

Jag gillar namnet skarpt och vi syns den helgen. :tummenupp

kul att du gillar namnet.:tummenupp Det gamla namnet var inte anpassat till oss i dagens läge då vi säljer ca 200nya motorcyklar och ca 130 beg. Det kändes mer som ett litet moppe företag i en källare.

Nu hoppas vi alla på en kanon sommar med mycket hoj åkande..

Jävlar vilket tryck det är i nya ZZR1400 ... fick hem den igår och det blev testkörning direkt:D

Välkommen in och testa

www.northbike.se

Ja coolt namn Jonas :Bugar Harmonerar bra.
Sundsvalls Profildekor får nu fullt upp med att tillverka och sätta ny dekor på hojarna åt oss samt tillverka nya banderoller mm så att även N-TRADE RACING är uppdaterade och med i matchen :) Ny brodyr till skinnställen blir det också.

kul att du gillar namnet.:tummenupp Det gamla namnet var inte anpassat till oss i dagens läge då vi säljer ca 200nya motorcyklar och ca 130 beg. Det kändes mer som ett litet moppe företag i en källare.

Nu hoppas vi alla på en kanon sommar med mycket hoj åkande..

Jävlar vilket tryck det är i nya ZZR1400 ... fick hem den igår och det blev testkörning direkt:D

Välkommen in och testa

www.northbike.se

Jag som precis fått dit loggorna på stunthästen också. Får värma bort dom och byta. :)

Nya namnet kommer bli skitbra.. som du säger.. moped & motor är inte moped & motor riktigt nu längre.
Northbike har lite mer attityd.. Som det ska vara! :yoparty

riktigt rolig helg! helt jävla såld på zx10r!! vilken galet satans rolig hoj! det är juh löjligt va jävla bra hojen går!!! :D

Trevlig liten tillställning i helgen, god korv och grymma hojar. Jag håller mig till 600 kubik några år till, jag är fortfarande lite skakis sen ZX10an och CBR1000 :D

riktigt rolig helg! helt jävla såld på zx10r!! vilken galet satans rolig hoj! det är juh löjligt va jävla bra hojen går!!! :D
Måste bara hålla med. Sanslöst vilket pulver det är i motorn. Den slutar aldrig att accellerera och man bara ler i hjälmen hela tiden :) Man kan ta hojen direkt från affären helt original och ställa upp i Superbike utan problem.

Trevlig liten tillställning i helgen, god korv och grymma hojar. Jag håller mig till 600 kubik några år till, jag är fortfarande lite skakis sen ZX10an och CBR1000 :D

Jo visst fan går den som ett skott:D . tack alla som var med och gjorde det till en lyckad helg. Och ni som inte hade möjligheten att komma förbi så har vi ZX-10, CBR1000 och cbr600 som demo varje dag!!

Välkommen in på en provtur.

www.northbike.se

buells värsting va faktiskt ganska pigg för att vara en hd-twin. rolig på slangen av den i allfall :tummenupp

Tog åxå en provtur med den, hamnade efter en bmw ut på e4an och skulle pinna förbi den, tyckte han luskörde i 90-95, gasade på lite å kikade ner, fan går d inte fortare än 130 :va vänder borta borta vid gärde och upptäcker att det är mph, hade iof mina aningar då det kändes lite väl mycke vind:D

Tog åxå en provtur med den, hamnade efter en bmw ut på e4an och skulle pinna förbi den, tyckte han luskörde i 90-95, gasade på lite å kikade ner, fan går d inte fortare än 130 :va vänder borta borta vid gärde och upptäcker att det är mph, hade iof mina aningar då det kändes lite väl mycke vind:D

hehe. jag kollade bara på varvtavlan :D. hastigheten få polisen kolla med lasern :yoparty

Nyheter
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard