moped fart syndare

-De väljer ändå att stå utanför lagen och det kan man ju se som en inkörsport till den kriminella banan, tillägger hon.
:hihi Jag tycker vi ringer runt till Tony Olsson, Jackie Arklöv, Mattias Flink, Anders Eklund och Lars-Inge Svartenbrandt och frågar om dom körde trimmad moppe när dom var små :D Det måste ju bara vara orsaken :D
Själv fick jag ingen moppe, jag cyklade ju iaf ifrån alla polare. Undrar hur min sviktande trafikmoral uppstod då? :va

:hihi Jag tycker vi ringer runt till Tony Olsson, Jackie Arklöv, Mattias Flink, Anders Eklund och Lars-Inge Svartenbrandt och frågar om dom körde trimmad moppe när dom var små :D Det måste ju bara vara orsaken :D
Själv fick jag ingen moppe, jag cyklade ju iaf ifrån alla polare. Undrar hur min sviktande trafikmoral uppstod då? :va
Du cyklade väl över hastighetsbestämmelserna ;)

istället för att trimning utav mopeder öppnar dörren till kriminalitet kanske man skall vända på det?

är man benägen att begå brott kommer man garanterat trimma moppen? trimning utav mopeder leder inte till fler brott. däremot kanske man trimmar moppen om man har "rövarblod" i sig..

vissa "analytiker" är så trångsynta:3freak

vissa "analytiker" är så trångsynta:3freak

tycker snarare att det är tvärtom, fantasin skenar iväg nåt djävulskt, se här bara, paraleller mellan trimmade mopeder och grova brott :va

va ska dom testa med härnäst tro.. rock'n'roll.. rollspel eller kanske tom Playstation :rolleyes:

Om folk skulle sluta länka till sådant här skräp så kanske idioterna som skriver artiklarna lägger ner. Kan ju ha varit den mest ointressanta artikeln jag har läst. :D

Om folk skulle sluta länka till sådant här skräp så kanske idioterna som skriver artiklarna lägger ner. Kan ju ha varit den mest ointressanta artikeln jag har läst. :D

läste du dyngan ens!? :skrämd jag läste bara rubriken :hihi

Jag körde trimmat och jag är tungt kriminell! (Bla. fortkörning och parkeringsböter..) :hihi

haha tur att jag är den enda ja kände som hade moped och inte trimmade då ^^ stackars alla gamla killar från skolan som trimmade järnet! :( får en känsla av att det är en av de mer patetiska texter jag lläst! :P men jag kan tänka mig ration på folk som begått brott delat på hur många av dem som kört trimmad moppe är högre än ration på de som körde trimmad moppe delat på de som begått brott om man bortser från att de begår ett brott genom att köra den trimmade moppen :P

hahahaha vet inte om jag ska skratta eller gråta....
det står i texten att kör man trimmat har man ingen bra relation med föräldrarna.. osv..

farsan var det som trimmade min, med 2st motorsågsförgasare som han hade byggt ihop på något jävla vänster.. och 60kubik på det, drevade skiten gjorde han med, och tryckte på en planad top. :näsblod

Moped fan gick som en cross jävel.. :näsblod

Det kallar jag bra relation mellan far och son, och mamma, ja Mamma är ju mamma, och mamma älskar man ju alltid.

Denna text i denna tidning, är ju bara ett stort jävla skämt..

Det kanske är "fuck you burnout" kärringens syster? Eller rentutav hennes flickvän???:tummenupp

Moped fart syndare

Herregud!!!!!:död
Vilken jäkla dum kossa!
Växte hon upp i ett akvarium med cykelhjälm och skygglappar den stackarn...
Vem betalar en sån där människa lön???
Vem är det som har beställt den där smörjan??:mad:
:3freak

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...