Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Foton på en blå speed triple med en asball förare vore kul att se!Peccus skrev:2435097Några speciella önskemål? Det vart 300st bilder..![]()
Du har PM.sgtpepper skrev:2435405Foton på en blå speed triple med en asball förare vore kul att se!![]()
sgtpepper skrev:2435058Lite foton från bankörning på Monzta den 26 augusti. Grymt rolig bana! Det var en yngre kille där och fotade med en fet systemkamera som skulle lägga upp sina foton, det vore kul att se för de foton jag knäppte av är väl inga konstverk direkt...
Var ligger monzta? såg rekativt ny ut
sgtpepper skrev:2435058Lite foton från bankörning på Monzta den 26 augusti. Grymt rolig bana! Det var en yngre kille där och fotade med en fet systemkamera som skulle lägga upp sina foton, det vore kul att se för de foton jag knäppte av är väl inga konstverk direkt...
Var ligger monzta? såg relativt ny ut![]()
DunderDan skrev:2436472
Var ligger monzta? såg relativt ny ut![]()
Incredible skrev:2436490Hur pass hårt var det med decibelen? Var det nån som inte åkte med originalrör utan att råka i trubbel?
Incredible skrev:2436490Hur pass hårt var det med decibelen? Var det nån som inte åkte med originalrör utan att råka i trubbel?
Well skrev:2437179Dom har gräns på 98dB..... inga problem trots att jag har 102dB vid bilprovningens mätningar och den toppar på 114dB när man drar till på gasen. Så det e bara att ringa och boka och sedan åka dit och gasa som fan!
mikekop skrev:2437246Ja just det. Sen kan vi se tillbaka nästa år på hur dumma vi var som inte köpte en dB-killer å stoppa i när vi körde på Monzta, då hade vi kanske fortfarande fått köra på banan och alla vore glada.
Faktum är att det klagas ganska kraftigt på Monzta här i Älvdalen, de som bor i närheten lider tydligen av surret från banan. Jag som är hojåkare och själv åkt där tycker naturligtvis att dom får tåla det, men det är inte säkert att beslutsfattarna tycker det!
Till Olle som är ansvarig för Monzta: SÄNK dB-gränsen eller bli hårdare på mätningarna! Jag vill ha kvar möjligheten att nyttja Monzta för mc-åkning!
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |
|
|
Shelby Turner, klar för GGN
Pressmeddelande 2026-08-05F... |