Monteringsanvisning till en dragkrok för Skoda

Chris

Yamaha
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Yamaha FZS600
Jag vet att detta ämne inte berör hojar...men dom flesta här har ju också bil så jag slänger ut en fråga och hoppas på napp.

Jag har köpt en beg. dragkrok till min Skoda Felicia men fick inte med någon moteringsanvisning. Är det någon som har en sådan eller känner någon som kan fixa en sådan? Jag behöver den när jag skall besiktiga bilen.

Dragkroken är en icke delbar originaldragkrok till en Skoda Felicia -99. Jag har kollat med Skoda återförsäljaren men dom vill inte ge ut den eftersom jag inte köpt den hos dom.

Chris skrev:
Jag vet att detta ämne inte berör hojar...men dom flesta här har ju också bil så jag slänger ut en fråga och hoppas på napp.

Jag har köpt en beg. dragkrok till min Skoda Felicia men fick inte med någon moteringsanvisning. Är det någon som har en sådan eller känner någon som kan fixa en sådan? Jag behöver den när jag skall besiktiga bilen.

Dragkroken är en icke delbar originaldragkrok till en Skoda Felicia -99. Jag har kollat med Skoda återförsäljaren men dom vill inte ge ut den eftersom jag inte köpt den hos dom.

se om detta funkar
www.monoflex.nu/shop/pdf/lid_1/26.801.pdf');

beror ju på vilket märke det e på kroken

Det är precis en sån jag behöver men det var fel märke. Den jag har är en Skoda original...det är iaf deras logotype och märke på märkskylten på den.

Chris skrev:
Det är precis en sån jag behöver men det var fel märke. Den jag har är en Skoda original...det är iaf deras logotype och märke på märkskylten på den.

Va faan..... E det en krok från Skoda så ska du väl få en monteringsanvisning.
Ring till deras huvudkontor och för ett djävla liv så ska du se att det fungerar. :tummenupp

Annars får du väl kontakta Sverker på Plus :banana

Hej, kan det vara en BRINK krok kanske? http://64.225.253.12/_sw/index.htm

Gå till International Katalog och sök upp din bilmodell.

(Brink tillverkar krokar åt flera bilmärken, märks sedan upp med bilmärke och vips så har man orginaltillbehör)

/RG

Last edited:
Utan monteringsanvisning går det inte att bes. för drag

jtds skrev:
Om inte Iceman1975 redan fixat detta så pma mig så ordnar jag detta på måndag...

Tack för all hjälp...jag fick detta fixat igår med hjälp av Iceman1975....
Tack ändå!

Vågar mig på en sinnessjukt lång bumpning. Iceman, finns du kvar här på Sporthoj? Du har inte lust att gå ut i det offentliga rummet med monteringsanvisningar för dragkrok på Skoda Felicia, så här uppemot ett decennium senare? ;)

Oj, gammal tråd :) Tyvärr har jag inte tillgång till detta längre då jag bytt jobb (för många år sen)..
Men vänd dig till leverantören så skall de nog kunna hjälpa dig. :tummenupp

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...