Montering av ett larm

Ni som köpt larmet. Hur funkar det? Hur känsligt är det? Falsklarmar?

Har haft mitt larm i lite mer än 1 mån.
Funkar kanon. Sket oxå i att koppla in fjärrstart. Såg ingen mening med att ha det.:va Mer än att kanske showa med då.

Inte fellarmat nån gång. Har satt känsligheten på läge 3 (av 5 möjliga) och den reagerar bara jag lägger hjälmen på sadeln.
Så för det jag vill ha det till så funkar det utmärkt.:tummenupp

för dom som e intresserade så har jag 14 larm kvar, så först till kvarn:)

nu är det bara 9 kvar, hur länge vågar du vänta:)

Abethebabe: Kan man ändra larmet så att den där förvarningen med ett par pip som kommer först förvinner så larmet börjar tjuta ordentligt direkt?

Abethebabe: Kan man ändra larmet så att den där förvarningen med ett par pip som kommer först förvinner så larmet börjar tjuta ordentligt direkt?

inte vad jag vet

Hahaha!

Hade nyligen tvättat hojen, och så råkade jag komma åt någon knapp på larmdosan.
När jag körde iväg och skulle göra en högersväng hör jag plötsligt en röst bakom mig.
Fattade inte var rösten kom ifrån, så jag stannar hojen och inser att det kommer från larmet!
Den har tydligen en funktion som aktiverar en röst som talar om tt man blinkar höger/vänster och som stängs av när man stänger blinkers... :D
Skitballt med en talande hoj!
Sen lyckades jag tysta ner den igen. :rolleyes:

Måste kolla i instruktionerna om det står nåt om det... hade isf missat det helt!

Hur mkt ström drar larmet i viloläge. Om man är borta och inte använder biken på 4 veckor, har man då batteritorsk när man ska ut och starta hojen?

Hur mkt ström drar larmet i viloläge. Om man är borta och inte använder biken på 4 veckor, har man då batteritorsk när man ska ut och starta hojen?

på den frågan svarar jag nej! det är mina erfarenheter

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back