Detta kan vara lite overkill att lägga i teknik- och mekhörnan men jag provar att göra det utan bannor.
Jag har en Suzuki gsxr 600 k1 som har varit omkull av tidigare ägare och han hade monterat på glasfiberkåpor. Han hade ingen baksits och monterade därför på en helkåpa där sätet ska sitta.
Jag vill ha en sadel där man kan skjutsa cheyer
och har därför tänkt köpa en ny sadel och montera på. Jag vet inte om det vore lättast att köpa en ny bakdel som har ett öppet hål för säte eller om jag ska kapa i den nuvarande.
(Jag har inte lyckats hitta någon sådan kåpa, men vet inte riktigt var jag ska söka så var kan man hitta någon enskild kåpa? Jag har bara hittat hela kåpset på ebay
)
Vad krävs det mer för att montera sätet? Ska det inte vara någon form av låsanordning för sätet?
Jag har en Suzuki gsxr 600 k1 som har varit omkull av tidigare ägare och han hade monterat på glasfiberkåpor. Han hade ingen baksits och monterade därför på en helkåpa där sätet ska sitta.
Jag vill ha en sadel där man kan skjutsa cheyer
och har därför tänkt köpa en ny sadel och montera på. Jag vet inte om det vore lättast att köpa en ny bakdel som har ett öppet hål för säte eller om jag ska kapa i den nuvarande.(Jag har inte lyckats hitta någon sådan kåpa, men vet inte riktigt var jag ska söka så var kan man hitta någon enskild kåpa? Jag har bara hittat hela kåpset på ebay
Vad krävs det mer för att montera sätet? Ska det inte vara någon form av låsanordning för sätet?