Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Är glad att annonsera att jag blivit medlem i er klubb!
Tänkte egentligen vänta till nästa säsong men kunde inte hålla mig, en -09 696 med Termis och lite extra godis på, mattsvart så klart!
Är sjukt nöjd och vilken fröjd i öronen det är att köra!
Några andra monsterägare i stockholm/söder?
Förövrigt letar jag efter vinterförvaring om någon känner sig snäll, självklart hyr jag in mig!
Bilder kommer senare då jag är på jobbet nu. Peace!
// L
Jajjemän.Provsatt en 696 idag, jäklar vad smutt! Nån som vet om de finns med ABS?
Fran 2010 kan du fa den med ABS, kolla in 796 och 1100:an OcksaProvsatt en 696 idag, jäklar vad smutt! Nån som vet om de finns med ABS?
Tack! Är egentligen inte i min prisklass men tänkte ändå kolla lite innan jag avfärdade den.
De större varianterna är tyvärr högre också så de går bort.
Tjöp min och få en intensivkurs i skruva på köpet! Iofs en 900. Och från 96. Och utan ABS. Och inte till salu egentligen.
Alla rätt då? Nästan.

och då är det inga problem alls för varken mig eller hojen att ligga runt 150+. en annan rolig detalj vi märkte senast vi åkte va att det blåser mycket per på er6'an vid 120+ motför mitt monster och då har jag endå tagit bort den lilla vindrutan som man kan ha på om man vill, fråga mig inte varför men båda jag och min kompis kan inte förstå riktigt varför, det måste ju ha nåt att göra med den ultra grymma designen på 796'an

Tack! Är egentligen inte i min prisklass men tänkte ändå kolla lite innan jag avfärdade den.
De större varianterna är tyvärr högre också så de går bort.

Jamen det låter ju bra. Har ju stört mig lite på låg utväxling i motorvägsfart och blåst. Trodde blåsten var som den var på nakenhojar men skiljer det sig till Monsters fördel är det ju bra.
Hur är det med smidighet i stadstrafik? Är den så ryckigt högväxlad så man stör sig? Italienarna gillar väl att pila runt i gränderna mellan caféer med sina motorcyklar så det borde den ju vara konstruerad för?![]()

|
|
Katalogen börjar ta form!
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
KTM och Husqvarna återkallelser
Pressreleaser från KTM och ... |
|
|
Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO
Vulkanen Teide vakar över o... |
|
|
Äventyr i Algeriet
I januari åker Allt om MC t... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Direkt från Teneriffa! Förs... |
|
|
CIAO ITALIEN!
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!
Idag startar vi det digra a... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!