Monster Garage på 5:an

Helt värdelöst...
Prisutdelningen avslöjade ambitionsnivån. I usa-verisonen får de varsin MIG svets etc. I det här avsnittet fick de varson leksaksbil och några skruvmejslar.... :rolleyes:

Riktigt dåligt, än värre blir det med den där hiskeliga stockholms-dialekten. Inte en vanlig sthlm-dialekt utan en extrem utpräglad sådan :död
Ruskigt dåligt finish på bygget, även om de bygger den på fyra dagar (vilket jag tror är bullshit precis som i riktiga monster garage)
Fanns inte så mycket mer att säga förutom att jag hoppas de kammar sig till nästa gång och bygger på riktigt.
Och de måste veta om att de är så dåliga eftersom de försökte rädda det hela med lite silikon...

Haha, speakerrösten lät som nån gammal avdankad alkis typ. tumme ned för svenska monster garage :(

Iofs så såg nästa veckas projekt lite ballt ut, en skotermotorcykel? :)

Jag hade inte så höga förväntningar men blev ändå grymt besviken på hela upplägget :arsele

budget och REN copy från den amerikanska varianten.. verkligen allt var kopierat.. å ack så dåligt resultat :3freak

Fyy!!!

Att ersätta Motorjournalen med den här smörjan borde vara åtalbart! :mad:

Att ens försöka bygga "pimpmobile" på en valp borde ha stoppats redan på ritordet! Att de inte fattade det är bara beklagligt. :huvet

Sen var väl deltagarna ganska ok karaktärer. Men skippa tidspressen så de kan göra ett bra jobb och ge dem riktiga prylar som ersättning.

Tveksamt om det inte blir bosse bildoktor i fortsättningen på måndagar...

Fruktansvärd b-stämpel på programmet, snubbarna som meckar verkar veta vad de sysslar med, synd att inte de som gör programmet har nån som helst insikt.

Nä, hur f-n kan de sända sånt på den programtiden, helt otroligt :kocko

Valpar är inte snygga,men det som blev efter bygget var groteskt mycket
fulare.

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...