Monster Energy Grand Prix de France 2016

Jag och frun var nere förra året på finalen, sjukt bra väder samt tog några dagar i Barca innan.
Rekomenderas starkt. Kanske återvänder i år.

Det som är bokat i år är Sachsenring med familjen på vägen till Spanien :tummenupp

Har ni sittplatser till sachsenring? Själv tog jag general admission till mig och pojken men jag har förstått att ståplats är rätt begränsat på sachsenring men vi får botanisera runt banan på fredagen och se var de bästa ståplatserna är:tummenupp

Har ni sittplatser till sachsenring? Själv tog jag general admission till mig och pojken men jag har förstått att ståplats är rätt begränsat på sachsenring men vi får botanisera runt banan på fredagen och se var de bästa ståplatserna är:tummenupp

Ja vi har sittplatser på sektion T13 :tummenupp

Själv satt jag/vi på läktare T2 på Sachsenring förra året, vilket var helt klockrent. Inte långt därifrån finns kullar som verkade ge helt ok översikt, i närheten av T6-T10. Stod där bland under delar av Moto2-racet. Nog mitt förstahandsval med tanke på läget, om man inte har platsbiljett. Annars tror jag man är tvungen att traska bort till andra änden av banan, och det är iaf en 15-min promenad från huvudentrén.

Själv satt jag/vi på läktare T2 på Sachsenring förra året, vilket var helt klockrent. Inte långt därifrån finns kullar som verkade ge helt ok översikt, i närheten av T6-T10. Stod där bland under delar av Moto2-racet. Nog mitt förstahandsval med tanke på läget, om man inte har platsbiljett. Annars tror jag man är tvungen att traska bort till andra änden av banan, och det är iaf en 15-min promenad från huvudentrén.

Har köpt biljetter till lör-sönd, vi tar schasenring som ett avslut på väg hem på våran semestertripp och har bokat boende från tors-månd tror jag nog att jag å grabben sticker bort även på fredagen och löser biljett till fredagen på plats, brukar inte vara alltför trångt på fredagsträningen plus att man har tid å botanisera sig runt banan och spana in de bästa platserna:)

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph