Monster Dirtbike

westerbrand

Ny medlem
Gick med
22 Dec 2004
Ort
derome
Hoj
minimoto + 143cc fiddy + yamaha yz125 + suzuki rm125+ honda vfr 750
HEJ ÄR SUGEN PÅ EN MINI CROSS I STÄLLET FÖR MIN KINA MINI....
MEN ÄR DET BRA HOJAR OM MAN VILL KÖRA LITE I SKOGEN OCH SÅ.
ÄR DET NÅGON BRA KVALLITE PÅ DEM ELLER E DET SAMMA SKIT SOM MINIMOTOS?

OCH ISÅFALL VILKEN CROSS SKA MAN SATSA PÅ TYCKER 50CC ÄR FÖR LITET FINS JU VISSA SOM HAR 110 CC MEN GÅR VET EJ HUR PASS MYCKE TRIM FINS DET TILL DEM
FUNDERING OM MAN KAN TRYCKA IN EN EN STÖRRE MOTOR :död

VILL GÄRNA VETA MER OM MINI CROSSANA :4skrika SÅ JÄVLA SUGEN
 
DB-7 finns att beställa från lite olika importörer, den har fått mycket postivit mottagande av ägarna. Den har jämförts med många konkurrenter och verkar vara en värsting. Men problemet är att man inte kan lita på gruppköpen, tex gruppkop.se och w-motoracing....som lovar datum om å om igen men håller dom inte.
 
Rikardo skrev:
DB-7 finns att beställa från lite olika importörer, den har fått mycket postivit mottagande av ägarna. Den har jämförts med många konkurrenter och verkar vara en värsting. Men problemet är att man inte kan lita på gruppköpen, tex gruppkop.se och w-motoracing....som lovar datum om å om igen men håller dom inte.
okey vet du om den är hållbar går den bra är den på 110cc eller för jag vill inte ha mindre
 
westerbrand skrev:
okey vet du om den är hållbar går den bra är den på 110cc eller för jag vill inte ha mindre
eller kolla här om du vill slippa vänta till nångång i Juni

http://minimoto.yamaharcs.com/index1.html

Hojen i övrigt är grym, den går att hoppa grymt med , massa alu detailer såsom sving, fotpinnar, hjul, styre mm.

En liten bild
 

Bifogat

  • IMG_4284 (Large).JPG
    IMG_4284 (Large).JPG
    71.8 KB · Visningar: 133
Last edited:
Ravetrancer skrev:
eller kolla här om du vill slippa vänta till nångång i Juni

http://minimoto.yamaharcs.com/index1.html

Hojen i övrigt är grym, den går att hoppa grymt med , massa alu detailer såsom sving, fotpinnar, hjul, styre mm.

En liten bild

nice bild bra sida med fasna för den svarta crossen redigt snygg vet du om det fins trim till den
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top