Molanda 17-19 Juni SMC School

Nu är hojen packad, kläder packade, hjälm packad (!), dator snart packad, sängen packad den enda som inte är packad är jag. Precis som det ska vara när man kör bil.

:tummenupp
Fanatasktisk rolig helg med grymt lärorik hojkörning.
Stort tack till arrangörerna.

Hur gör man för att få se bilderna som "proffsfotografen" tog?

• Gilla
Reaktioner: #46
:tummenupp
Fanatasktisk rolig helg med grymt lärorik hojkörning.
Stort tack till arrangörerna.

Hur gör man för att få se bilderna som "proffsfotografen" tog?
Dom kommer nog, han redigerar fortfarande gissar jag. I smc forumet brukar länken dyka upp.

Hej allihop! Vill bara tacka så mycket till alla från SMC's sida som ordnade denna kanon-kurs. Tack!

Det vore kul om Anton (tror jag han hette om jag minns rätt) kunde lägga ut lite av det jag filmade med hans kamera, jag fick inte till något i snabb grupp. Lyckades knäppa ett foto på vägen ut ur depå och ett på vägen in i depå...
Jag har lite material ifrån lugn grupp som jag ska försöka finna lite tid till att klippa ihop.

Det vore kul om Anton (tror jag han hette om jag minns rätt) kunde lägga ut lite av det jag filmade med hans kamera, jag fick inte till något i snabb grupp. Lyckades knäppa ett foto på vägen ut ur depå och ett på vägen in i depå...
Jag har lite material ifrån lugn grupp som jag ska försöka finna lite tid till att klippa ihop.

Hej allihop! Vill bara tacka så mycket till alla från SMC's sida som ordnade denna kanon-kurs. Tack!

Du ska ha ett stort tack själv för grym körning!!:tummenupp
Vilken utvecklingskurva vi såg på alla er som körde dag efter dag:)

På återseende igen vecka 29 Kemora eller den 13 - 14/8 på Mittsverigebanan!:yoparty

Jag har Antons filmer i min dator. I mån av tid ska jag redigera lite och lägga upp på tuben...

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back