mohlins.se

aciid

Ny medlem
Gick med
9 Jun 2007
Ort
Mariestad
Hoj
Aprilia 125 Tuono -05
Tjoo!

Hade tänkt att beställa ett avgassystem idag till min Aprilia tuono, har en fråga angående dom två som finns på mohlins.se.

Det finns två stycken, den enda skillnaden på dem är att EEC E3 och den andra heter EEC E13? Hur vet jag vilken jag ska ta? Vad är det för skillnad, då dom kostar samma?

Tack på förhand.
 

Li_G

Live On The Edge
Gick med
22 Mar 2007
Ort
Linköping
Hoj
Yamaha R1 -07, Yamaha R1 -01, Suzuki Rgv 250 -91
Såg ut att vara nån dubbel sak där, men dom e lika danna. Bara ljuddämparna som e olika :)
 

Fuffe_Racer

Justfuckinggoogleit.com
Gick med
17 May 2007
Ort
Mellan två träd
Hoj
900 Ninja -00
Jag höjer ett varnande finger även för dig som jag gjorde för Li_G!! Räkna inte med att du får det inom den tid som de anger.. Om ens du får rätt grejer d.v.s.

Beställde ett gianellirör till min tzr och frågade då snällt om det passade till den nyare modellen (93-00) och de sa att det var inga problem.. sagt och gjort så var grejerna beställda och det skulle ta sisådär en 3 veckor lovade dem.. efter fem veckor hade jag fortfarnade inte sett röken av min order.. Men sen mailade jag och påminde dem och då fick jag röret 3 dagar senare.. Men det var helt fu*king jä*la fel de hade skickat.. :huvet
det passade ENDAST den gamla modellen så jag ringde upp och sa att jag ville skicka tillbaka det men det tar väl säkert lika lång tid det med... :mad
 

aciid

Ny medlem
Gick med
9 Jun 2007
Ort
Mariestad
Hoj
Aprilia 125 Tuono -05
Jag höjer ett varnande finger även för dig som jag gjorde för Li_G!! Räkna inte med att du får det inom den tid som de anger.. Om ens du får rätt grejer d.v.s.

Beställde ett gianellirör till min tzr och frågade då snällt om det passade till den nyare modellen (93-00) och de sa att det var inga problem.. sagt och gjort så var grejerna beställda och det skulle ta sisådär en 3 veckor lovade dem.. efter fem veckor hade jag fortfarnade inte sett röken av min order.. Men sen mailade jag och påminde dem och då fick jag röret 3 dagar senare.. Men det var helt fu*king jä*la fel de hade skickat.. :huvet
det passade ENDAST den gamla modellen så jag ringde upp och sa att jag ville skicka tillbaka det men det tar väl säkert lika lång tid det med... :mad

Låter som du har haft lite otur där, har hört andra beställa och det har gått snabbt och bra, och med rätt grejjer :tungan Men i alla fall, det går ju iaf att skicka tillbaka om det är fel, och jag behöver inte ha det nu direkt heller så :D Men tack så mycket för tipset :tummenupp
 

DaWoos

Medlem
Gick med
20 Apr 2005
Ort
Skövde
Hoj
GSXR 750 -09
för mig blev det fel med! beställde rör o blinkers och handttag m.m fick bara röret och 2 blinkers, värt att ha olika blinkers på hojen, sen skulle jag få betala 150 kr i frakt igen för att få resterande blinkers som hade tagit slut på lager utan att dom medelat mig. :huvet Dom ringde aldrig och sa att det kommit några
 
Nyheter
Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Top