Modospelare gjorde det dom är bäst på

Twosaint

Great white people
Gick med
3 Jun 2003
Hoj
Z1 Yoshimura ed
Var på krogen igår, självklart var ett gäng modospelare där och representerade. Gjorde det dom kan bäst :fyllisar
Foppa,Steen, Salo (som förövrigt knappt kunde ta sig in på toan och vart räddad av nån slags livvakt då vi :7peta honom lite) Dan hinote gjorde dock årets bedrift både i och utanför rinken då han gav polaren (som jobbar i baren) 5tusen i dricks :3freak och sen slängde in 50 lock i baren och sa åt honom att korka champagne och bjuda på sprit (colorado pyntar :confused: )

Måste bara tillägga alla dessa äckliga (ursäkta uttrycket men) HH Hockeyhoror som flockas kring dom :dummer

Last edited:
50 lock med öl kan han knappast blivit glad att få över sig. :rolleyes:
Har man alldeles för mycke av det goda så är det bara att dela med sig.

Twosaint skrev:
Måste bara tillägga alla dessa äckliga (ursäkta uttrycket men) HH Hockeyhoror som flockas kring dom :dummer
Måste bara berätta om en sak som min kompis bevittnade på Brolins krog i Stockholm.
En packad J-O Walldner kommer in, går fram till baren och säger med hög röst:
"Är det någon som vill knulla med en världsmästare?".
Min polare höll på att dö av garv men satte det i halsen när brudarna började flockas runt J-O :3freak

sandstream skrev:
Måste bara berätta om en sak som min kompis bevittnade på Brolins krog i Stockholm.
Min polare höll på att dö av garv men satte det i halsen när brudarna började flockas runt J-O :3freak

He,he dom där idrottsstjänorna är grymma :lol

sandstream skrev:

Jadu Alexander Steen har gjort liknande saker...jeffla idiot

Twosaint skrev:
Jadu Alexander Steen har gjort liknande saker...jeffla idiot
Varför är han en idiot? Han utnyttjar sin status hos de du tidigare benämnde så korrekt.

/ex-öviksbo som bevittnat eländet förut

Twosaint skrev:
Dan hinote gjorde dock årets bedrift både i och utanför rinken då han gav polaren (som jobbar i baren) 5tusen i dricks :3freak och sen slängde in 50 lock i baren och sa åt honom att korka champagne och bjuda på sprit

Bedriften på banan var väl när han for omkring och slasha vilt sitt första(?)
byte i Mododressen mot Luleå. Avslutades med att Micke Renberg boardade
stackarn platt, bara som en tillrättavisning. :hihi

Ninjaboy skrev:
Varför är han en idiot? Han utnyttjar sin status hos de du tidigare benämnde så korrekt.

/ex-öviksbo som bevittnat eländet förut

Ja därför jag känner en tjej han var rätt taskig med....det gör honom till en idiot i mina ögon...

Ninjaboy skrev:
Så huruvida man är offer eller HH beror på om man känner dig? :tungan

hmm jag trodde inte att hon var sån....eller njao noga då...en riktig HH har ju varit madrass åt hela A-laget och har aldrig varit tesammans med något annat än en hockeyspelare...

Felix skrev:
Ähh, ni är bara avundjsuka.... :3freak

jao på sätt och vis...jag skulle inte ha något emot att kunna gå på krogen och peka på den jag vill sätta på...

Men, flera av dom är ju fula som stryk....jag har svårt att tänka mig att tjejerna flockas runt dom pga deras personlighet och utstrålning. Så jag vet inte hur man skulle kunna ha ett förhållande, är hon bara ute efter mig för att jag är känd eller har pengar ?

Pengar och berömmelse öppnar vägen till många pärleportar... tur att jag träffade min fru när jag var student och luspank.. ;)

Munken skrev:
Är vi lite avis kanske :arsele

hmm jao jag skulle inte ha något emot att sitta på nån halv miljard eller liknande. Men att supa sig redlös och behöva hela jävla vägen för att ta sig framåt och sen inte prestera ett skit under säsong tycker jag är hemskt opassande om man ska kalla sig elitidrottsman...

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg