Modigaste ombyggnaden?

cool :tummenupp
trodde inte man kunde få elegant style på dem!

Tror att på lite närmare håll är det inte direkt race feeling på ram gaffel bromsar osv, Frågan är ju hur ett sånt fornminne beteer sig efter vägen om det svänger lite

Chii skrev:
Tror att på lite närmare håll är det inte direkt race feeling på ram gaffel bromsar osv, Frågan är ju hur ett sånt fornminne beteer sig efter vägen om det svänger lite

Varför inte det ?? dom grejorna som sitter på kördes det rätt friskt med på banorna världen runt på 80, talet. Ser ut som gixxergaffel med antidyk.

Rätt förare kör förmodligen skiten ur de flesta här på SH.

Klassa aldrig ner något du/ni inte vet så mycket om, man vet aldrig vem som kär en sån.

Kan vara Kewin Swantz eller Mick Doohan som är ute å leker ....... :7peta

tassen skrev:
Varför inte det ?? dom grejorna som sitter på kördes det rätt friskt med på banorna världen runt på 80, talet. Ser ut som gixxergaffel med antidyk.

Rätt förare kör förmodligen skiten ur de flesta här på SH.

Klassa aldrig ner något du/ni inte vet så mycket om, man vet aldrig vem som kär en sån.

Kan vara Kewin Swantz eller Mick Doohan som är ute å leker ....... :7peta

Givetvis men du masuppfittade mig :hihi det jag menade var att det blir en gammal känsla på en sån hoj, Tror inte den känns på samma sätt som en modern hoj med tight hjulbas och snabba egenskaper, En bra förare hade kört ifrån mig på den utan tvekan, Den lär ju låta lite kul oxo

Chii skrev:
Givetvis men du masuppfittade mig :hihi det jag menade var att det blir en gammal känsla på en sån hoj, Tror inte den känns på samma sätt som en modern hoj med tight hjulbas och snabba egenskaper, En bra förare hade kört ifrån mig på den utan tvekan, Den lär ju låta lite kul oxo

tyckte den såg helt OK ut hade lätt dugit som hoj ett tag ial´lafall :banana

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...