Consulting 650:-/timFredR1k skrev:Heeeeeey! Now were talking!!![]()
![]()
![]()
Vad kostar det att lämna in hojen på aRWes salong? Sign me up![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Consulting 650:-/timFredR1k skrev:Heeeeeey! Now were talking!!![]()
![]()
![]()
Vad kostar det att lämna in hojen på aRWes salong? Sign me up![]()
aRWe skrev:Consulting 650:-/tim![]()
Bänkningen/mappningen är bokad till den 1 april (ja, ja vet aprilskämt) om jag har den färdig, mekar väldigt sakta men så är man ju gammal också.gasolis skrev:Jaha aRWe hur går det med besten?
När är det dags för bänkning? Vi vill se bänkdiagrammen![]()
Osså vill vi se dämparna på plats och helst ett litet ljudprov![]()
aRWe skrev:Och ang ljudet meddela mig din adress bara så ska jag dra förbi där.![]()
Pejo skrev:Jag kan visa var det är, jag ska också dit o väsnas.
gasolis skrev:APAPAP!!! Tänk er för nu innan ni gör något ni kanske får ångra![]()
Det finns ju faktiskt en liten "risk" att jag får fart på gammelbesten i
sommar och då kommer ni i så fall få betalt![]()
Era fjutt-ljud är ju ingenting mot mitt reaplansbröööl![]()
Hur mycket ström dom drar vet jag ej men dom skall hålla ca 10000 timmar (mycket mc-åka det) och vara mycket mer skaktåliga.benzzon skrev:Mycke roliga modifikationer, den brutala busen kommer ännu mer brutal
Ska bli intressant att se och höra maskinen i vår![]()
Hmm, förresten blinkerts med dioder.. skulle nog vara nåt för min XR.. visst
borde de dra mindre ström och hålla bättre..
1. Det är ju en touringhojpejo skrev:aRWe, korta frågor:
1; Ryker det übergayiga handtaget bak? It's gotta go you know....
2; Modifiering av bromsar har du skrivit : Duger inte dubbla sexkolvsok fram ? Jag har ju samma bromsar så det kan ju vara skoj att veta om dom inte stoppar... (vad jag har hört så ska dom vara i klass med ett vedträ i framfälgen).
aRWe skrev:1. Det är ju en touringhojså då måste man ha sådana tillbehör.
![]()
2. Jo bromsarna stannar nog upp hojen tillräckligt. Men vill man ha känsla och att inte bromsarna skall "fejda" (ge sig) så får man uppgradera dom. Som du själv säger vem vill ha ett vedträ i fälgen när man skall försöka stanna.
Centralstöd har jag ju inget och plocka upp den ur ett dike tänker jag inte göra, hhmmmmPejo skrev:Handtaget är ju bra vid när man ska ha upp hojjen på centralstödet, ta upp den ur ett dike, eller om man ska åka på träskor bakom...![]()
![]()
Vad blir det med bromsarna då? Stålomspunnet kan jag gissa mig till - men mer då ?
Förra hojen jag hade var en Yamaha FJ 1200, den hade jag i 17 år så Busen blir nog kvar ett tag.Crille skrev:Men aRWe är det inte dags då att byta bort hojen mot en ny???......
Majk skrev:Ser perfekt ut aRWe Ett rostlöst kussimurrasystem hmm mumma men vad är det på höger sida om styret ? Det till vänster är växelindikator och det högra är....Larm ?
Bilden med kabelbuntar samt liten dosa är TRE ?
Lär mig
/Majk
Crille skrev:Majk jag tror den högra är växel indikatorn,och till vänster är det en display så du ser vilken växel du har i...
Dosan heter ATRE som är på bilden och den är mera avancerad en ett TRE filter,går att mappa på alla växlar med ATRE....
aRWe rätta mig om jag har fel nu!!!!!!
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |
![]() |
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm
Lördag den 17 maj bjuds det... |
![]() |
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |
![]() |
Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT