Modern Warfare 2

Najs, är du med o spelar ikväll? Ikväll kl 21. Skriv upp er för djävulen :fakta

1. Ljunghusen

Om du öppnar Steam och går på friends, sedan add friend. Skriv in mailadress/nickname

hade lätt varit på om det hade kommit så fort, får det antagligen på tisdag.
Jag vet hur man addar via steam, men jag kommer köpa mitt från webbhallen, funkar det att adda non steam game?.

Ey. Kolla inlägg #37. Välkommen...

Ok ska lägga till.

Last edited:
Så lägg upp era barracks screens så man får se hur bra folk är!

Jag vet hur man addar via steam, men jag kommer köpa mitt från webbhallen, funkar det att adda non steam game?.

Ok ska lägga till.

Aha, trodde du köpte i butik. Får lira när du fått de!

Nja jag tror inte det

Bara jag som stör mig på hur serversystemet funkar? Att man inte själv kan välja server?
Suger ju balle att när man sitter på 100/100-lina få lira i halvlagg bara för man spelar mot en server i china

Så lägg upp era barracks screens så man får se hur bra folk är!

Mkt snack o lite verkstad här.. Häng me o spela istället :krama

Last edited:
jobbart ill 22 tyvärr

När du får en kniv i ryggen vet du:D

Oh vill vara med o lira ikväll men inte då här får man sitta och mögla på jobbet istället.

pff knivar e för noobs alla coola göra med 18 akimbo!

Last edited:
.

Tjo.

Jo man kan adda non-steam spel på steam.
Men då man är piskad till att köra MW2 via steam så kommer man inte undan en registrering. Inga problems alltså.

Tjo.

Jo man kan adda non-steam spel på steam.
Men då man är piskad till att köra MW2 via steam så kommer man inte undan en registrering. Inga problems alltså.

Har för mig att du måste köra via steam, tror tom spelet laddar hem sig själv via steam trots att du har det på skiva om du är online.

Tänkte bara tipsa om G2play.net har själv köpt en licens åt en kompis där. Man får alltså bara en cd-key skickad till sig som man reggar på steam o laddar hem spelet sen. Riktigt bra pris 220:-

http://www.g2play.net/store/Call-of-Duty-4-Modern-Warfare-UNCUT-VERSION2-Steam-Key.html

kan också gå i god för g2play.net Har de nycklarna innne brukar man få dem inom 30min alla tider på dygnet.

Tänk på att de även säljer riktiga CDkeys som inte finns som DLC.
Dessa kan det blir problem med om man har otur.

En annan sak är att ibland så får man maila och säga till att man inte fått sin nyckel och då skickar de ut den i samband med att de svarar och de har alltid svarat inom 1h efter att man skickat mailet.

Spelade lite innan jag drog till jobbet, fan det är ju rätt kul.
Spelet installerade direCKT via steam, kanoners :tummenupp
Så om nån vill spela så kan ni Adda : InfideL till eran friendslist :näsblod

Det är jag som är G18NoobTooberRepresent, G18 är bäst o ljung e lite av en noob :p

Back