MUAHAHAHAHAA!!!
Albertsson är knäpp och Krypto är en ängel!
Men allvarligt talat, en moderator på motardforumet bör väl inte vara allt för seriös i sin läggning, även om vederbörande kanske inte bör tycka att ALLT skitsnack är bra?!?
TomK kan nog vara bra, han gillar ju att vara med och regera!
Albertsson är knäpp och Krypto är en ängel!
Men allvarligt talat, en moderator på motardforumet bör väl inte vara allt för seriös i sin läggning, även om vederbörande kanske inte bör tycka att ALLT skitsnack är bra?!?
TomK kan nog vara bra, han gillar ju att vara med och regera!
